عرضه کتابهای انتشارات ولاء منتظر (عج) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

معاون اداری پشتیبانی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، از عرضه کتابهای چاپ شده توسط واحد انتشارات این موسسه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اکبر برزعلی معاون اداری پشتیبانی ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره، انتشارات ولاء منتظر(عج) برای اولین بار […]

barzaliمعاون اداری پشتیبانی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، از عرضه کتابهای چاپ شده توسط واحد انتشارات این موسسه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اکبر برزعلی معاون اداری پشتیبانی ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره، انتشارات ولاء منتظر(عج) برای اولین بار به صورت غرفه ای مستقل با عرضه دوازده عنوان کتاب از قبیل عصر الامام خمینی،وظایف متقابل حوزه و نظام اسلامی از دیدگاه امام خمینی، ولایت فقیه از دیرباز تا امروز، آزمون خواص در حکومت اسلامی و…  در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
وی همچنین با اشاره به عرضه کتب این انتشارات با تخفیف پانزده درصدی به علاقمندان، نسبت به آدرس غرفه افزود: این انتشارات در محل شبستان مصلی، راهروی شماره ۳۲، غرفه شماره ۳۰ واقع شده است.
گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا روز ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان می باشد.