عزیمت مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به منظور دیدار با امام جمعه، استاندار، برخی مسئولین فرهنگی استان سیستان و بلوچستان و بررسی شرایط مبلغین اعزامی مؤسسه، به آن استان عزیمت کرد. حجت الاسلام رضا عزت زمانی، در گفتگو با روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: در طول این سفر با امام جمعه، استاندار، […]

armمدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به منظور دیدار با امام جمعه، استاندار، برخی مسئولین فرهنگی استان سیستان و بلوچستان و بررسی شرایط مبلغین اعزامی مؤسسه، به آن استان عزیمت کرد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، در گفتگو با روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: در طول این سفر با امام جمعه، استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده حوزه علمیه، رئیس بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان و نیز برخی مسئولین شهرستان زابل دیدار و گفتگو خواهیم داشت.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با توجه به سابقه فعالیت فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان، یکی از اهداف این عزیمت را دیدار با مسئولین فرهنگی این استان ذکر کرده و اظهار داشت: در این ملاقات ها ضمن معرفی بیشتر مؤسسه، به تشریح اهداف و عملکرد و نیز معرفی توانمندی ها، طرح ها و برنامه های فرهنگی مؤسسه خواهیم پرداخت.
وی یکی دیگر از برنامه های این سفر را دیدار و گفتگو با مبلغین ماه مبارک رمضان که از سوی مؤسسه به آن استان اعزام شده اند دانست و گفت: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان تعدادی از مبلغین حوزه علمیه را پس از ساماندهی و آموزش به این استان محروم اعزام می دارد که این دیدار به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت و فعالیت های صورت گرفته توسط مبلغین انجام می شود.