کسانی که دم از اعتماد سازی برای مردم می‌زنند، اعتماد خودشان به نظام ترک برداشته است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم اعتمادشان به نظام و رهبری هیچ ترک برنداشته و تقویت شده است و آنهایی که دم از ایجاد اعتماد سازی می‌زنند، اعتماد خودشان را باید بررسی کنند. حجت‌الاسلام محمدیان در دوره آموزشی کوثر ولایت که به همت موسسه ولا منتظر برگزار شد گفت: همه حوادث […]

kosar-mohammadian2رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم اعتمادشان به نظام و رهبری هیچ ترک برنداشته و تقویت شده است و آنهایی که دم از ایجاد اعتماد سازی می‌زنند، اعتماد خودشان را باید بررسی کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان در دوره آموزشی کوثر ولایت که به همت موسسه ولا منتظر برگزار شد گفت: همه حوادث که در این سال های بعد از انقلاب آمده هر کدام ازآنها می‌توانست انسان را از توجه به اصول غافل کند اما رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه از اصول دور نشده و بر آرمان‌های اصولی تاکید داشته‌اند.

وی تصریح کرد: هویت اسلامی‌، عدالت، حفظ استقلال کشور، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملی، جهاد علمی، تثبیت و تامین آزادی و آزاد اندیشی و شکوفایی اقتصادی از جمله مسائلی بوده که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند و پافشاری داشته‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به دوست شناسی و مدیریت کلان نیروهای خودی گفت: یکی از مسائلی که موجب موفقیت در مدیریت رهبری‌های مقام معظم رهبری شده است این است که واقعا به مردم اعتقاد دارند و اعتماد بین رهبری و مردم را بزرگترین سرمایه می‌دانند.

حجت‌الاسلام محمدیان تاکید کرد: کسانی که در این چند سال اخیر دم از اعتماد سازی مردم می‌زنند و همیشه این حرف‌ها را تکرار می‌کنند، حقیقتا نه مردم را نشناخته‌اند و نه نظام را و چون خودشان اعتماد را از دست داده‌اند، فکر می‌کنند که مردم هم این اعتماد را از دست‌ داده اند، در صورتی که مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی خود هستند که در ۲۲ بهمن این را بار دیگر به اثبات رساندند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم اعتمادشان به نظام و رهبری هیچ ترک برنداشته و تقویت شده است و آنهایی که دم از ایجاد اعتماد سازی می‌زنند، اعتماد خودشان را باید بررسی کنند.

وی بیان داشت: مدیریت مقام معظم رهبری به گونه‌ای بوده است که سه طیف سازندگی، اصلاحات و اصولگرا سر کار آمدند و با همه تفکرات متفاوت هیچ گاه اجازه نداند که قطار نظام از ریل خود خارج شود.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: اینکه که نظام اسلامی توانسته سه طیف را مدیریت کند نشان دهنده مدیریت قوی است که با همه هجمه‌ها از نظام اسلامی دفاع کردند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به دشمن شناسی مقام معظم رهبری گفت: ایشان در ابتدا تهاجم فرهنگی، بعد شبیه خون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و در این دولت هم جنگ نرم را عنوان کردند که نشان دهنده دشمن شناسی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: حقیقتا یکی از شاهکارهای این دوره همین حفظ استقلال کشور در برابر مذاکره با آمریکا است، دشمن ما هنوز قرآنی را به سر نیزه نکرده‌ است و عده‌ای در داخل آب از دهانش راه افتاده و می‌گویند که مذاکره باید انجام شود و اگر مدیریت ایشان در این زمنه نبود سلایق مختلف در نهایت این ملت را پای میز ذلت مذاکره می‌کشاندند و رهبری معظم انقلاب استقلال ملت ایران را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام محمدیان عنوان داشت: موضوع مذاکره با آمریکا یکی از آن کلیدی‌ترین موضوعاتی بود که رهبر معظم انقلاب به آن توجه داشته و از هویت ایران اسلامی حفاظت کردند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به طرح‌های آمریکا برای ایران گفت: همه این طرح‌ها با شکست مواجه شد که نشات گرفته از آن موضوع مدیریت والا است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «من دیپلمات نیستم، من یک انقلابی هستم» عنوان داشت: ایشان هیچ وقت مثل دیپلمات‌ها عمل نکرده و بسیار شجاعانه و با روحیه انقلابی حرف‌هایشان را مطرح می‌کنند که این موجب حیرت دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام محمدیان عنوان داشت: سال‌هاست که دشمن تهدید می‌کند و می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است، یعنی جنگ نظامی هم وجود دارد، اما رهبر معظم انقلاب ذره‌ای خم به ابرو نیاورده‌اند که این یک نعمت است.