ماجرای شعار «ما اهل کوفه نیستیم» از زبان آیت الله ملکوتی

حضرت آیت الله مسلم ملکوتی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرزندان پاسداران شمال غرب کشور، با اشاره به بیداری کشورهای منطقه و جهان، گفت: انقلاب اسلامی که به برکت امام خمینی(ره) شکل گرفت اکنون در حال صدور به سراسر جهان است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با بیان […]

malakooti2حضرت آیت الله مسلم ملکوتی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرزندان پاسداران شمال غرب کشور، با اشاره به بیداری کشورهای منطقه و جهان، گفت: انقلاب اسلامی که به برکت امام خمینی(ره) شکل گرفت اکنون در حال صدور به سراسر جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با بیان این که ریشه انقلاب اسلامی از آذربایجان گرفته شد، خاطرنشان کرد: مردم تبریز در روز ۲۹ بهمن ۵۶ برای شهدای مدرسه فیضیه قم مراسم چهلم برگزار کردند و این سرآغازی برای قیام های مردم شهرهای دیگر شد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی قدرت ما را بیش از خودمان می دانند و در صدد تضعیف نظام هستند.
حضرت آیت الله ملکوتی با اشاره به پیدایش شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت آیت الله قاضی و آیت الله مدنی بنده خطیب نماز جمعه تبریز شدم و به مردم گفتم من مسلم هستم و از طرف امام آمده ام، مردم نیز گفتند ما اهل کوفه نیستیم که مسلم را شهید کنیم و این شعار از آنجا و از تبریز آغاز شد.
وی بر تربیت انقلابی فرزندان به ویژه فرزندان پاسداران شمال غرب کشور تأکید کرد و گفت: با تربیت صحیح و اسلامی فرزندان می توانیم بهتر از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات وهابیت در جهان اسلام آنها را تتمه خوارج دانست و اظهار کرد: مسلمانان باید در برابر وهابیت متحد شوند.