مجموعه کتاب های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) منتشر شد

مجموعه کتاب های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) با عناوین حماسه امام خمینی، عصر بیداری دینی و معنوی جهان معاصر، علل رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر، افول امپراتوری آمریکا و خیزش جهانی اسلام با قلم حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی و به همت انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ رسید. —————————- به گزارش روابط […]

5jeld-emamمجموعه کتاب های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) با عناوین حماسه امام خمینی، عصر بیداری دینی و معنوی جهان معاصر، علل رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر، افول امپراتوری آمریکا و خیزش جهانی اسلام با قلم حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی و به همت انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ رسید.

—————————-

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) مجموعه کتاب های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) که به همت انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ رسیده است ضمن تبیین حماسه عظیم امام خمینی و تاثیرات شگرف انقلاب او در ایران و جهان، کوشیده است، در پنج محور حماسه امام خمینی(ره)، علل و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر، عصر بیداری دینی و معنوی جهان معاصر، افول امپراطوری آمریکا و خیزش جهانی اسلام، آن را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

در مقدمه این مجموعه که توسط حجت الاسلام حاجتی نگاشته شده، آمده است: شواهد و دلایل فراوان حاکی از این واقعیت است که ریشه دگرگونی های عظیم قرن ۲۰، قیام الهی ابر قدرت معنوی معاصر، یعنی حضرت امام خمینی(ره) است؛ که میلیون ها انسان سرخورده از تحمیق تحمیلی مکاتب دست ساخته بشر با تاثیر پذیری از پیام های معنوی انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن، دل در گرو یکتاپرستی نهاده و گمشده خود را در میان آموزه های وحیانی و اسلامی جست و جو می نمایند.

همچنین در ادامه آمده است: بی تردید بیداری اسلامی و معنوی جاری در جوامع اسلامی و غربی، ره آورد بینش و روش و منش الهی امام خمینی(ره) و حماسه عظیم آن یگانه دوران می باشد. او که از گذشته آمده بود و در حال زندگی می کرد، ولی بیان گر و نمایان گر آینده بود. لذا از این رو وظیفه همه اندیشمندان جامعه اسلامی می باشد تا با تبیین حماسه عظیم امام خمینی(ره) و تاثیرات شگرف انقلاب ایشان تحلیل گران را در تبیین جامع و صحیح تحولات جاری یاری نماید؛ که ما در این مجموعه پنچ جلدی به این امر مهم می پردازیم.

شایان ذکر است مجموعه کتاب های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) تالیف حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی به صورت یک پک کامل با قیمت ۱۶۰۰۰ هزار تومان از سوی انتشارات ولاء منتظر(عج) به چاپ رسیده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.