محصولی:آیت‌الله خوشوقت گفتند فرد «اصلح» را متقاعد کنید

صادق محصولی با حضور در جمع دانشجویان بسیجی و اعضای ستاد راهیان نور دانشگاه تهران علوم پزشکی به سوالات دانشجویان پاسخ داد. محصولی در ابتدای این جلسه در خصوص اردوی راهیان نور اظهار داشت: یکی از موارد مهم، توجه به عنوان “راهیان نور” است و خوبست اشاره ای به کلمه”راه” و راهیان داشته باشیم  و […]

slider-khoshvaghtصادق محصولی با حضور در جمع دانشجویان بسیجی و اعضای ستاد راهیان نور دانشگاه تهران علوم پزشکی به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

محصولی در ابتدای این جلسه در خصوص اردوی راهیان نور اظهار داشت: یکی از موارد مهم، توجه به عنوان “راهیان نور” است و خوبست اشاره ای به کلمه”راه” و راهیان داشته باشیم  و در ادامه اشاره خیلی مختصری هم در رابطه با کلمه “نور”. تا جایی که در ذهن دارم، وقتی ما خدمت آیت الله خوشوقت رضوان الله تعالی علیه می رسیدیم، یکی از مباحثی را که ایشان با خیلی از دوستان مطرح می کردند، – حتی بنا به نقلی زمانی که یک وقتی به بیت حضرت آقا رفته بودند، زمانی که فرزندان حضرت آقا هم به این سن نبودند،حضرت آقا فرموده بودند که بنشینید تا آقای خوشوقت برای شما صحبت کنند، بحثی که مطرح کردند-، موضوع صراط مستقیم بود.

وی ادامه داد: مباحثی که آیت الله خوشوقت در این خصوص می فرمودند این بود که چرا “صراط مستقیم” در قرآن در سوره حمد آمده و ما موظفیم آن را ده مرتبه در نمازهای یومیه قرائت کنیم، که این اهمیت موضوع را مطرح می کند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری محصولی گفت: راه مستقیم را اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم از “قوم” می آید که ایستادگی، ایستادن، اعتدال، مقاومت، پایداری، قیام مستمر از معانی آن است.

وی ادامه داد: آیت الله خوشوقت می فرمودند اگر بخواهیم این صراط مستقیم را خوب درک کنیم، می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و به آن سرمنزل مقصود برسیم. ایشان با اشاره به ادامه آیه که آمده “صراط الذین انعمت علیهم” و تعابیر آن در آیات دیگر قرآن می فرمودند، آن راه مخصوص پیامبران، صالحین، صدیقین و شهداست که خداوند بر آنها نعمت داده است و ما می خواهیم در این مسیر باشیم که مسیر پیامبران و صالحین و صدیقین و شهدا است.

محصولی در توصیف نوری که در ادامه اسم اردوی راهیان آمده گفت: در آیات آیه الکرسی نسبت به نور تعابیری آمده است. در این آیات آمده است که اگر ما خدا را ولی خود قرار دهیم خداوند ما را از ظلمت های وضع فعلی به آن نور که ارتقاء و در واقع زمینه سازی برای شکوفاسازی تمام استعدادها در تمام زمینه هاست، هدایت می کند. یعنی از همه راه های غیر الهی که همه ظلمات است به سمت راه خدا که نور است، انسان را هدایت می کند. راهیان نور کلمه ای مقدس است یعنی آن راهی که مسیر عبادت و بندگی در آن طی شود که مسیر شهدا است.

وی گفت: راهیان نور را اگر بخواهیم از دید قرآن نگاه کنیم معنای مقدس و مبارکی دارد. اصلا خود راهیان نور کلمه ای مقدس است یعنی آن راهی که مسیر عبادت و بندگی در آن طی شود که مسیر شهدا است.

محصولی ادامه داد: در زمان جنگ همه وارد عرصه جنگ نشدند یک عده ای آمدند بعضی ها هم که عذر نیامدن داشتند مانند افراد خیلی پیر یا کودک و یا مریض حضور پیدا نمی کردند. و البته بودند برخی هم که نیامده و به تکلیف خود عمل نکردند.

در جنگ همه تیپ از افراد بود از آدم هایی که خیلی وارسته و اولیاء خدا بودند تا آدم هایی که حتی بلد نبودند وضو بگیرند اینها را بنده به چشم دیده ام و از اول تا آخر جنگ شاهد بودم. با همه این اوصاف وقتی وارد جنگ می¬شدند همه چیز کنار گذاشته می شد و همه به فکر خدمت بودند. کسانی هم که قبلا به لحاظ معنوی کمتر به خودشان رسیده بودند فضا را طوری مناسب خود سازی می دیدند که با جهش فوق العاده ای رشد می کردند. به طوری که در عرض چند ماه به اندازه هفت هشت سال رشد معنوی پیدا می¬کردند.

وی گفت: در جنگ ما کسی را نداشتیم و یا لا اقل من ندیده ام که از پشت تیر بخورد مگر اینکه به اشتباه از طرف خودی شلیک شده باشد. یا اینکه کسی از اخلاق حرف بزند و خلافش عمل کند، از تقوا حرف بزند و خلافش عمل کند. این چیز ها را نداشتیم یا کسی چیزی نمی گفت یا اگر می گفت اهل عمل بود.

محصولی ادامه داد: ولی متاسفانه الان بعضی چیز ها برعکس شده، الان ما شاهد از پشت تیر خوردن های زیادی هستیم. ما از ضد انقلاب و کسانی که به نظام و ولایت عقیده ای ندارند انتظاری نداریم. مشکل ما این است که بعضا کسانی که مدعی نظامند و مدعی انقلاب و ولایتمداری اند متاسفانه اینها از پشت به خودی ها تیر می¬زنند. و یا اگر حرفی از تقوا می زنند عملشان خلاف تقوا است.

وی در خصوص وجود بی اخلاقی در برخی از سایت ها گفت: شما الان این سایت های خبری را نگاه کنید از بین سی سایت رتبه اول، اگر یک بررسی داشته باشیم ببینیم چند تا از اینها را می‌توان پیدا کرد که نه در حد عالی و مطلوب، بلکه در حد متوسط تقوا را رعایت می کنند؟ واقعا اگر پنچ تا پیدا شود باز خوب است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص علت وجود بد اخلاقی ها در برخی از سایت ها اشاره داشت که، چرا اینطوری شده است برای اینکه بیشتر ادعاست تا عمل، ادعای اینکه ما چنین و چنان خدمتگزار نظام و ولایت هستیم اما به عمل که برسیم به رقیبمان هر تهمتی می زنیم! هر فحشی می دهیم! به عنوان مثال طرف مصاحبه می کند، مصاحبه اش را برمی‌گردانیم و یا یک حرف «ن» را نمی گذاریم، “نکند” می‌شود “کند”.

محصولی ادامه داد در مورد خود بنده در این دو ماه گذشته شاید پنجاه مورد پیش آمده است. شما الان گوگل را جستجو کنید این جمله می آید که بنده گفته ام «با رفتن الهام به دولت، ما به دولت نزدیک شده ایم». البته ما این مطلب را فوری تکذیب کردیم آن سایت هم که مطلب را زده چند ساعتی هم تکذیبیه آن را زده بود، اما وقتی مطلب را سرچ می کنید تکذیبیه آن از روی سایت برداشته شده ولی خود مطلب کذب در اینترنت به عنوان اخبار اول وجود دارد. برخی روزنامه ها هم به آن استناد کرده و اقدام به نشر آن خبر کذب نموده اند.

وی ادامه داد: در سایت ویکی پدیا که خود کاربران در آنجا مطلب می گذارند برخی مطالبی از اینجانب در این سایت آن هم  به نقل از یک منبع معاند نظام که از آمریکا اداره می شود و از طرف ایران فیلتر است گذاشته اند مبنی بر اینکه بنده اولین میلیاردر مسلمان ایران هستم و اسم بنده را کنار برخی از میلیاردر های یهودی قرار داده اند. جالب اینجا است که در این متن دارایی های بنده را ۱۶۰ میلیون دلار برآورد کرده اند که صد در صد دروغ است و بنا به منبع مورد اشاره، این خبر هم در زمان فتنه ۸۸ تولید شده است و در آن متن، اتهاماتی را به بنده، دکتر جلیلی، آقای مصلحی، سردار جعفری و حتی حضرت آقا وارد کرده اند تا مشابه خبر های کذب دیگر زمان فتنه، از آن برعلیه نظام و اینجانب که در آن زمان وزیر کشور و مسئول برگزاری انتخابات بودم استفاده تبلیغاتی کنند.

ولی با این همه در سایت ویکی پدیا اعلام کرده اند که خبر مربوط به امسال یعنی سال۹۱ است. این مطلب کذب را هم برخی سایت ها و روزنامه هایی که بعضا با پول بیت المال اداره می شوند، فی سبیل الله!! انتشار داده اند. حال خود شما قضاوت کنید که منتشر کنندگان این قبیل اخبار کذب با چه نیتی اقدام به اینگونه بی تقوایی ها می کنند.

محصولی گفت: متاسفانه فضای بسیاری از رسانه ها الان این طوری شده است اما در جبهه های جنگ به این شکل نبود در آنجا فضا، فضای یکدلی و مبتنی بر تقوا بود.

آنچه که ما در خصوص راهیان نور به عنوان صراط مستقیم مطرح کردیم باید گفت بدون ولایت نه به نوری و نه به راهی می توان رسید و اگر هم رسیدیم نمی توانیم در آن ثابت باشیم

محصولی تاکید کرد: آنچه که ما در خصوص راهیان نور به عنوان صراط مستقیم مطرح کردیم باید گفت بدون ولایت نه به نوری و نه به راهی می توان رسید و اگر هم رسیدیم نمی توانیم در آن ثابت باشیم و به سرانجام آن که سعادت و هدف نهایی است برسیم. در همین راستا هم خداوند در آیه ای از قرآن به پیامبر گفت که بگو اگر -راست می گویید و- خدا را دوست دارید از پیامبر تبعیت کنید تا خدا هم شما را دوست بدارد. و این دوست داشتن ادعایی شما در عمل باید نشان داده شود که عملش با ولایت است و ولایت خدا در اطاعت و تبعیت از ولایت پیامبر است. امام رضوان الله علیه فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و در زمان غیبت،  بدون ولایت فقیه ره به جایی نمی بریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خصوص ولایت پذیری از آیت الله خوشوقت خاطره ای را بیان کرد که چون آیت الله خوشوقت عضو شورای فقهای جبهه پایداری بودند وقتی خدمت ایشان می رسیدیم در خصوص موضع گیری ها می فرمودند که ” شما صبر کنید تا این که ببینیم مقام معظم رهبری چه می گویند و بعد موضع گیری داشته باشیم” با اینکه در بعضی از موارد مقام معظم رهبری سخنانی را از قبل بیان داشته بودند ایشان می گفتند که صبر کنید تا مقام معظم رهبری شاخص ها را کامل بیان کنند.

محصولی ادامه داد در انتخابات مجلس نهم خیلی ها گفتند لیست اصولگراها باید واحد باشد و ادعا کردند نظر آقا هم همین است. و جبهه پایداری دارد کارشکنی می کند و خلاف نظر آقا عمل می کند.

وی ادامه داد حتی آن موقع بعضی از دوستان اصولگرا گفتند اگر اینها با آب زمزم هم غسل کنند و توبه کنند پذیرفته نخواهد شد چون با کار اینها اصلاح طلب ها روی کار می آیند، اما آیت الله خوشوقت فرمودند عجله نکنید صبر کنید تا ببینید آقا چه می گوید.

محصولی گفت: بعد از این موضوع حضرت آقا فرمودند انتخابات مجلس باید رقابتی باشد چرا که تا آن موقع فقط اصولگرایان بودند که یک لیست داده بودند. با این حساب، اگر فقط این یک لیست جبهه متحد در انتخابات شرکت می کرد و پیروز هم می شد، در دنیا می گفتند جمهوری اسلامی یک لیست داد و خودش همه را برنده اعلام کرد. ولی به دنبال اعلام انتخابات رقابتی از طرف رهبری معظم بعد از انتخابات هم دیده شد که با لیست جبهه پایداری، رقابت و به دنبال آن، مشارکت بالایی شکل گرفت که حتی در انتخابات دور قبل مجلس هم که دوم خردادی ها حضور چشمگیر داشتند مشارکت به اینگونه و به این حد نبود.

محصولی در پاسخ به دانشجویی که در خصوص نحوه ارتباط با کسانی که فضای انقلاب را کمتر درک کرده اند مانند افرادی که طبق صحبت های شما پدرانشان به جنگ نرفتند ولی خودشان الان هم کلاسی های ما محسوب می شوند گفت: بهترین روش این است که با “عمل صالح” به بدنه کسانی که با شما اختلاف گفتمان دارند نزدیک شوید که این خیلی بهتر از این است که با زبان یا توسط مطبوعات و رسانه ها حرف های خود را بگوییم. محصولی در خصوص آسیبی که متوجه بدنه حزب اللهی ها است گفت برخی ها نسبت به حزب اللهی ها اینگونه فکر می کنند که آنها خودشان را تافته جدابافته و موجودات برتر می دانند و این باعث می شود که آنها به شما نزدیک نشوند. این ذهنیت باید بشکند و آنها باید متوجه شوند که حزب اللهی ها خاکی تر و کم ادعا تر از  همه هستند و اگر این حاصل شود به مرور اثرش را خواهد گذاشت و این نیازمند آن است که به لحاظ معنوی به خودمان بیشتر برسیم و روی خودمان بیشتر کار کنیم.

وی گفت آیت الله مصباح می فرمودند که کاری را که می خواهید شروع کنید ابتدا یک مکثی کنید و با خدا ببندید و بعد وارد آن کار شوید. بگویید خدایا من برای رضای تو وارد این کار می شوم و این خیلی کمک می کند.

 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسیده بود نظر جبهه پایداری در خصوص ائتلاف ۲+۱ چیست و شما نسبت به انتخاب هر یک از این سه نفر چه موضعی خواهید داشت گفت: به طور کلی اگر نیروهای انقلاب بیایند و با همدیگر دست به دست هم دهند و در مسیر درست الهی حرکت کنند کار خوبی است، “تعاونوا علی البر و التقوا” از مصداق های کمک کردن به همدیگر در راستای پاکی و تقوای الهی است. ولی اگر در مسیری خلاف آن یعنی در مسیر” تعاونوا علی اثم والعدوان”باشد در مسیر خدا نخواهد بود و این ضد قبلی است.

 وی ادامه داد نفس ائتلاف یا وحدت به خودی خودش خوب یا بد نیست مثلا این که که بگویید شمشیر خوب است یا بد، اگر شمشیر دست حضرت علی (ع) باشد خوب است واگر دست معاویه باشد خوب نیست دست حق یا دست جندالله باشد خوب است اما اگر دست جند الشیطان باشد خوب نیست اتحاد و ائتلاف هم همین است.

محصولی گفت در رابطه با ائتلاف چند تا نکته قابل تامل مطرح است. یکی این است که خود این کار فی نفسه از نظر زمان زودتر از زمانی بود که آقا برای ورود به انتخابات فرموده بودند و وارد مصداق شدند. انتظار ما از دوستان این بود که ملاحظه این فرمایش را می کردند.

 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد نکته دیگر این است که میفرمایندما ائتلاف می کنیم و دوستانی که تمایل دارند (اصولگراها) وحدت داشته باشند بیایند اینجا. در این مورد دیگران این سؤال را مطرح می کنندچه کسانی به شما (۲+۱) چنین ماموریتی داده که محور وحدت باشید.

 وی در خصوص شکل گیری ائتلاف ۲+۱ گفت نکته دیگری که مطرح است اینست که شما که انشاءالله برای رضای خدا این کار را انجام دادید باید ابتدا می گفتید که ما خودمان به عنوان مصداق نیستیم و به خاطر خدا می خواهیم برای اصولگراها وحدت ایجاد کنیم. آن وقت این باور در مخاطب به وجود می آید که اینها به دنبال کسب قدرت نیستند. به دنبال نظامند، به دنبال امام و رهبری اند، به دنبال مردم و فکر دغدغه های کشورند. اگر اینها در این ائتلاف، خودشان را به عنوان نامزد مطرح نمی کردند و با وجود شانس نامزدی و به خاطر مصلحت نظام از نامزدی خودشان منصرف می شدند تا بتوانند اینگونه برای اصولگراها وحدت ایجاد کنند آن وقت دیگر در معرض این اتهام قرار نمی گرفتند که اینها به دنبال خودشان هستند.

 محصولی در خصوص اعضای این ائتلاف گفت ما اعضای ائتلاف را به یک شکل نمی بینیم بلکه با هم متفاوتند. در فتنه یکی ساکت بوده یکی در برابر فتنه موضع گیری کرده و دیگری هم موضع گیری ای بهتر از بقیه این افراد داشته.

 وی ادامه داد علامه حلی بررسی کرد و دید که اگر یک چیز نجس در چاه بیافتد آب چاه نجس نمی شود. آن موقع یکی از اصلی ترین سرمایه های هر خانه ای آب چاه بود که با آن بیشتر کار های روزمره را انجام می دادند. ایشان گفت نکند به خاطر چاه خانه خودش این فتوا در آمده پس با گذشت از این سرمایه خود دستور داد چاه خانه اش را پر کردند. علامه حلی دوباره شروع کرد به تحقیق و دید همان نتیجه قبلی به دست آمد که اگر نجاستی به چاه برسد آب چاه نجس نمی شود.

 محصولی در ادامه با اشاره به این رفتار علامه حلی گفت: این دوستان نه تنها این کار را نکردند که در نکته اول اشاره کردم، بلکه آمدند با کسی که فاقد شاخص های اصولگرایی برای یک پست مهم و این چنینی است ائتلاف کردند. همچنین  این ابهام هست که این سه نفر با عنوان ائتلاف اصولگرایان باید کار کنند یا ائتلاف سه اصولگرا؟

محصولی گفت: اگر تقوا رعایت شود اینها باید بگویند ما همه ی اصولگرایان نیستیم هم سمت راست و هم سمت چپ اینها مدعی اصولگرایی اند یا حداقل نامیده می شوند همچنان که خودشان اصولگرا هستند بدون اینکه وارد ماهیت شویم. اینها اگر همه این اصولگراها را قبول دارند چطور کف را رعایت نکردند حداقل می آمدند از افرادی که ابهام در آنها نبود این ائتلاف را تشکیل می دادند. وی ادامه داد یکی از این دوستان در مصاحبه ای گفته اند که”جبهه پایداری می گوید ما دنبال اصلح هستیم ، ما هم بدمان نمی آید ولی اگر اصلح رای نیاورد چه کنیم؟”

محصولی در پاسخ به این نوع سوال گفت: جستجویی در سخن مقام معظم رهبری بکنید، ببینید چند بار کلمه “اصلح” را در خصوص کاندیداها به کار برده اند و چند بار کلمه صالح را. در اغلب فرمایش هایشان می فرمایند اصلح. بروید به دنبال اصلح.

محصولی گفت: وقتی آقایان مدعی می شوند که ما ۶۰ درصد رای را داریم یعنی هر کدام ۲۰ درصد رای دارند یا اینکه مثلا یکی ۳۰ درصد، یکی ۲۰ درصد و دیگری ۱۰ درصد یعنی یا مساوری رای دارند یا متفاوت. این ۶۰ درصد یعنی ائتلاف رای را می آورد البته این سه نفر که با هم کاندیدا نمی شوند پس منظور این است که یکی که نامزد شد دو نفر دیگر رایشان را به آن نامزد منتقل می کنند.

محصولی تاکید کرد: اگر می شود ما رای مان را به دیگری منتقل کنیم، چرا این کار را برای فرد اصلح انجام ندهیم؟ فرض کنیم که اصلح رای اش کم است چرا نیاییم از اصلح حمایت کنیم و رایمان را به او بدهیم تا رای او بالا برود حرف شما این نیست که اصلح بد است که نامزد بشود یا رئیس جمهور بشود، شما می گویید به اصلح رای نمی دهند تا انتخاب شود وگر نه ما از خدایمان است. خوب شما بیایید ما هم می آییم و از اصلح حمایت می کنیم. ببینیم رای می آورد یا نه؟ پس این استدلالشان هم مبنای عقیدتی و مکتبی ندارد.

 وی گفت: خدا مقام آیت الله خوشوقت را  متعالی بفرماید وقتی خدمت ایشان رفته بودیم و گفتیم آقا این نامزد هایی که ما برای ریاست جمهوری سراغ هر کدامشان می رویم گریزانند، می گویند آقا ما نیستیم بروید دنبال کسی دیگر به آنها گفتیم آقا تکلیف است اگر شما پای کار نیایید مملکت می افتد دست نا اهلان.آیت الله خوشوقت به ما فرمودند: دنبال کسانی که خودشان را مطرح می کنند نباید بروید باید به دنبال همان کسانی باشید که از این کار فرار می کنند. بعد فرمودند اگر شما به دنبال اصلح نروید و از او حمایت نکنید وی اصلا در صحنه وارد نمی شود. شما باید بروید و اصلح را متقاعد کنید

 محصولی ادامه داد: آیت الله خوشوقت به ما فرمودند: دنبال کسانی که خودشان را مطرح می کنند نباید بروید باید به دنبال همان کسانی باشید که از این کار فرار می کنند. بعد فرمودند اگر شما به دنبال اصلح نروید و از او حمایت نکنید وی اصلا در صحنه وارد نمی شود. شما باید بروید و اصلح را متقاعد کنید.

 « وقتی سراغ حضرت علی (ع) رفتند ایشان فرمودند من برای شما امیر نباشم و درحد مشاور بمانم بهتر است. بعد که مردم اصرار کردند و در آخر همگی برای بیعت آمدند حضرت علی (ع) دیدند که تکلیف بر عهده اش است و فرمودند اگر نبود که همه بیایند و تکلیف بر عهده من نمی شد افسار حکومت را بر گردنش می انداختم و رهایش می کردم.»

 وی ادامه داد: وقتی شما به دنبال اصلح بروید، آن اصلح کسی است که تقوا دارد، تکلیف شرعی می داند، می فهمد که روز قیامت جلویش را می گیرند که همه آمدند و تو فرار کردی. لذا وقتی اصلح بداند که حمایتش می کنند حتما حضور پیدا می¬کند.

 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اینها از جمله ایرادها وابهاماتی است که ما به این ائتلاف وارد می دانیم ولی اگر دوستان بیایند و دنبال اصلح باشند ما خوشحال می شویم و استقبال می کنیم و به نتیجه مشترک هم می رسیم. ولی اگر مبانی همین طور باشد اختلاف دیدگاه مطابق آنچه گفتیم خواهیم داشت.

 صادق محصولی در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان که پرسیده بود” شما گفتید اصلح را باید به دنبالش بروید که بیاید، اصلح چطور خودش احساس تکلیف نمی¬کند وقتی کشور را در خطر می بیند؟ “گفت: ببینید خود امیر المومنین (ع) اصلح ترین فرد برای خلافت بود چرا نیامد برای اینکه پشیزی برای خلافت ارزش قائل نبود مگر اینکه تکلیفی بشود. زمانی تکلیف می شود که مومنین بیایند و اعلام کنند که ما با شما هستیم و کمک می کنیم.

 محصولی گفت: وقتی در سال ۸۴ وزارت نفت برای بنده مطرح شد در دانشگاه ها یک فضایی مثل فضای فتنه از جهت سیاسی و رسانه ای شکل گرفت به طوری که علیه بنده شب نامه توزیع کردند و گفتند این رانت خوار بیت المال است، هم زمین شهرداری را خورده هم پول بیت المال را بالا کشیده و هم وام گرفته و پس نداده، هزاران ماشین وارد کرده و …  . خوب در این فضای تخریبی چند نفر پیدا شدند که بگویند “طبق کدام سند و کدام محکمه”؟

 وی ادامه داد: بعضی از سیاسیون در مورد فتنه گران می گویند که کجا اینها (فتنه گران) محاکمه شده اند تا در انتخابات بخواهیم طبق استناد به آن، آنها را رد صلاحیت کنیم. آقای علی مطهری گفتند اینها در کدام دادگاه صالحی محکوم شده اند! فتنه گر ها چون در دادگاه صالحی از دید آنها محکوم نشده اند پس شورای نگهبان نباید فتنه گران را رد صلاحیت کند! حالا بنده که در هیچ دادگاهی محکوم نشده ام و هیچ سندی هم در مورد گفته هایشان ندارند مجازند در مورد بنده همه چیز بگویند! وقتی در مورد پسر آقای هاشمی، یا پسر آقای فلان که در آن مناظره های ۸۸ اسمشان به میان آمد، مطالبی مطرح شد طی نامه بدون سلامی، نظام تهدید  شد که آتشفشان ها فوران می کند! و کشور به هم می ریزد؛ ولی اگر در همان مناظره ها بیایند بگویند محصولی ۴۰۰ میلیارد وام بدون وثیقه گرفته و یا وام معوقه دارد در صورتی که حتی یک ریال هم در طول عمرش وام نگرفته باشد کسی پیدا نمی شود که فقط بگوید  بد اخلاقی در مناظره بد است و نباید این حرف ها را زد.

 محصولی در خصوص طرح شکایت از برخی از رسانه ها که اینگونه مطالب را مطرح کرده اند گفت بنده چند شکایت کرده ام اما از هیچکدام خبری نیست. اصلا مشخص نیست که دادگاهش کی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در انتخابات ۸۸ نوشتند که وزیر کشور به هر نماینده پول برای انتخابات داده که از نامزد دولت حمایت کنند. بنده شکایت کردم؛ الان حدود چهار سال می گذرد و اگر شما خبری از دادگاه آن شنیده باشید من هم شنیده ام!  البته اگر صد بار هم  آبروی ما برای نظام برود اشکالی ندارد.

 محصولی تاکید کرد: بنا بر این باید برای اصلح فضا ایجاد کرد و در این زمینه سازی، من و شما به عنوان حزب اللهی تکلیف داریم که از اصلح بخواهیم بیاید تا ما برای او کار کنیم و از او حمایت کنیم. اگر ادعا می کنیم که باید راه علی (ع) را برویم فقط گفتن و شنیدن که نیست و باید عمل کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مسئولین کشور هم هر کجا مطابق سفارشات اسلام وتاکیدات مقام معظم رهبری و به عبارتی گفتمان انقلاب اسلامی عمل کردند سربلند و موفق بودند و تمام ایراد هایشان آنجایی است که مخالف گفتمان امام (ره) و انقلاب اسلامی که همان گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) است عمل کردند. امیدوارم با تلاش هر چه بیشتر شما عزیزان و همه دلسوزان انقلاب شاهد انتخاباتی در سطح نظام جمهوری اسلامی باشیم و با انتخاب نامزد اصلح شاهد پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر میهن اسلامی مان باشیم.