مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل موسسه ولاء منتظر(عج)

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل موسسه ولاء منتظر (عج) در تاریخ ۱۳/۳/۸۷ برگزار گردید. در این مراسم که با حضور بعضی از اعضای هیات مدیره ، همکاران موسسه و تعدادی از مشاوران معاونت های موسسه برگزار شد ، حجه الاسلام عباس محسنی _ مدیر عامل جدید _ ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های […]

armمراسم تودیع و معارفه مدیر عامل موسسه ولاء منتظر (عج) در تاریخ ۱۳/۳/۸۷ برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور بعضی از اعضای هیات مدیره ، همکاران موسسه و تعدادی از مشاوران معاونت های موسسه برگزار شد ، حجه الاسلام عباس محسنی _ مدیر عامل جدید _ ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمان مدیریت آقای استاد آقا ، گفت: مجموعه ولاء منتظر بین موسسات فرهنگی در جایگاه مناسبی قرار داشته و آینده این تشکیلات روشن و متعالیست.
ایشان همچنین افزود: پیشرفت در همه عرصه های مجموعه با عمق بخشیدن در فعالیت ها و در گرو هماهنگی فکری ، فرهنگی دوستان از طریق آموزش بیشتر می باشد ؛ در افق این نگاه ، فعالیت های اجرایی با کمترین اصطکاک و بیشترین سرعت تداوم یافته ، برای مسئولیت های جامعه اسلامی مفید و مثمر ثمر واقع خواهد شد.
در ادامه مراسم جناب آقای محمد حسین استاد آقا _ مدیر عامل سابق _ ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، افزودند: ارتباطات موسسه در سطح وسیعی قرار دارد. همچنین فعالیت ها و برنامه های موسسه مطلوب و پسندیده بوده و دارای اجر و قرب فروانی برای موسسه خواهد بود.
همچنین در پایان مراسم از جناب آقایان واعظی _ معاونت سابق برنامه ریزی _ و آجرلو _ معاونت سابق ارتباطات _ تقدیر و تشکر به عمل آمد.