مردم سنگ تمام گذاشتند،‌ اکنون نوبت نقش آفرینی مسؤولان است

حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب زرند کرمان،‌ بر ضرورت توجه طلاب علوم دینی به مطالعه و تحقیق تأکید کرد و گفت:‌ طلاب نباید در مطالعه به حداقل‌ها اکتفا کنند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با اشاره به روایاتی، تحصیل علم را عبادت خواند و ابراز کرد: اسلام به […]

malakooti2حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب زرند کرمان،‌ بر ضرورت توجه طلاب علوم دینی به مطالعه و تحقیق تأکید کرد و گفت:‌ طلاب نباید در مطالعه به حداقل‌ها اکتفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با اشاره به روایاتی، تحصیل علم را عبادت خواند و ابراز کرد: اسلام به تحصیل علم توجه ویژه‌ای دارد و طلاب بدانند که با تحصیل علم خدا را عبادت می‌کنند.

حضرت آیت‌الله ملکوتی طلاب علوم دینی را به تحصیل و تهذیب توصیه کرد و اظهار داشت: امروز هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان علیه اسلام و مکتب تشیع صورت می‌گیرد و طلاب باید با خوب درس خواندن پاسخ شبهات را بدهند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه وهابیت را خطری بزرگ برای اسلام دانست و تأکید کرد: وحدت مسلمانان راه مقابله با وهابیت است.

حضرت آیت‌الله ملکوتی در ادامه از حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم با حضور یکپارچه وفاداری خود به نظام و انقلاب را اعلام کردند از این رو مسؤولان باید قدردان این ملت شریف باشند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید خود را خادم ملت بدانند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم همچنین حضور حماسی مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن را جواب قاطعی به تهمت‌ها و یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی دانست و تأکید کرد: مردم همیشه به آرمان‌های امام و رهبری پایبند هستند.