مقام معظم رهبری در مقابل عرفا سراپا گوش بودند

وقتی آقا سیدمحمدحسین تهرانی قضایای حضرت آیت الله قاضی و میزا هاشم حداد را نقل می کردند، رهبر معظم انقلاب خیلی دل می دادند. و با دقت گوش می کردند. حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشد یزدی در همایش کوثر ولایت که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی از سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد […]

kosar-rashed6وقتی آقا سیدمحمدحسین تهرانی قضایای حضرت آیت الله قاضی و میزا هاشم حداد را نقل می کردند، رهبر معظم انقلاب خیلی دل می دادند. و با دقت گوش می کردند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشد یزدی در همایش کوثر ولایت که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی از سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با  تاکید بر این که ما درس های بسیاری از زندگی و طرز رفتار مقام معظم رهبری فرا گرفته ایم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با افرادی که در این مملکت بویی از عرفان و معنویت از آنها بلند  است افرادی از علمای ما همچون؛ آقای حسن زاده آملی، مرحوم بهاءالدینی و … و برخی هم که روحانی نیستند مقام معظم رهبری با آنها ملاقات می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک روز آیت الله مروارید در مشهد به ملاقات مقام معظم رهبری آمدند، من در آن جلسه حضور داشتم. مقام معظم رهبری گفتند؛ هرچیزی که آقای مروارید می گویند یاداشت کن و به من هم بده؛ در آن روز چند دعا گفتند؛ اولین دعایی که گفتند ما هر روز بعد از نماز صبح این دعا را می خوانیم؛ من یادداشت کردم، دعای دوم را که ایشان می گفتند؛ من به آیت الله مروارید گفتم؛ این دعا را در کجا دیده اید. مقام معظم رهبری فرمودند؛ از آقای مروارید نپرسید که کجا دیده ای، از آقای مروارید نقل کنید

حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشدیزدی با بیان این که بسیاری از شخصیت های علمی و دینی با مقام معظم رهبری ملاقات داشتند اظهار داشت: در ملاقاتی که رهبر معظم انقلاب با علامه آقا سیدمحمدحسین تهرانی داشتند؛ وقتی آقا سیدمحمدحسین تهرانی قضایای حضرت آیت الله قاضی و میزا هاشم حداد را نقل می کردند، رهبر معظم انقلاب خیلی دل می دادند. و با دقت گوش می کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ملاقات دوم، مقام معظم رهبری به سید محمد حسین تهرانی گفتند؛ من کتاب روح مجرد را از اول تا آخر مطالعه کرده ام ـ عادت حسنه آقا این است که هر کتابی را صالح ببینند با دقت از اول تا آخر ان را مطالعه کرده و در پایان آن حاشیه ای می نویسندـ من به مقام معظم رهبری گفتم؛ شما که این کتاب را مطالعه نموده اید، نظرتان را در مورد مطالب این کتاب نوشته اید؟ گفتند؛ بله تمام نظراتم را نوشته ام. بعد آمدم تهران و آن کتاب را از رهبر معظم انقلاب گرفتم و رفتم تمام حاشیه ها را فتوکپی کردم و برداشتم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشدیزدی تصریح کرد: الحمدلله رهبرمان از لحاظ دعا، ثناء، عبادت، اطاعت  و … هیچ چیزی کم ندارند و از خداوند متعال می خواهیم که خداوند طول عمرشان بدهد انشاء الله و توفیق معرفت به حال ایشان را نصیب ما نماید.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشدیزدی در پایان با اشاره به نعمت ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: خداوند این نعمت را به ما داده است و باید خداوند متعال را در مقابل این نعمت الهی شاکر باشیم.