مهم ترین مانع تحقق طرح های آمریکایی صهیونیستی وجود آیت الله خامنه ای است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، روز شنبه ۳۱ فروردین ماه، در جمع طلاب حوزه علمیه اهواز، با اشاره به تحولات مختلف منطقه و به ویژه کشورمان، اظهار داشت: هدف جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های پیشرفت مشخص است، یأس و ناامیدی سبب کاهش سرعت برای رسیدن به این مهم می شود. […]

taaebحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، روز شنبه ۳۱ فروردین ماه، در جمع طلاب حوزه علمیه اهواز، با اشاره به تحولات مختلف منطقه و به ویژه کشورمان، اظهار داشت: هدف جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های پیشرفت مشخص است، یأس و ناامیدی سبب کاهش سرعت برای رسیدن به این مهم می شود.

وی با بیان این که تردید در اصل هدف، یأس از رسیدن به هدف را به وجود می آورد، تأکید کرد: در برهه کنونی فشار و تحریم های دشمن علیه نظام به اوج خود رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این که صاحبان اصلی این انقلاب ملت هستند، خاطرنشان کرد: دفاع از داشته های خودی امری مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، این تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: دشمن در طول ۳۴ سال مقاومت انقلاب اسلامی علیه این نظام تحریم های مختلفی اعمال کرده است، اما تحریم های شش ماه گذشته اوج ستمگری استکبار جهانی را نمایان کرد.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان این که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، نفت ستون فقرات اقتصاد کشورمان بوده است، به هدف دشمنان از تحریم نفت اشاره و تأکید کرد: برای نخستین بار نیست که کشورمان از سوی کشورهای غربی تحریم نفتی شده است ولی این تهدیدها هم راهی برای به زانو درآوردن نظام نداشت و بیشتر کشورها مدیون و نیازمند نفت ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که نخستین هدف ارتش بعث عراق در حمله به ایران فتح نوار نفتی بود، گفت: صدام حسین این اندیشه ها را در سر می پروراند که با کمک کشور های مختلف غربی و شرقی کشورمان را تصاحب و آن را تقدیم آمریکا کند.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ، سیاست، پزشکی و اقتصاد نظام اسلامی پیشرفت کرد و امروزه شاهد نعمت ها و دستاوردهای فراوانی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به مانعی بزرگ در برابر تحقق نقشه های یهویان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مهم ترین مانع بر سر راه تحقق طرح های آمریکایی، یهودی و صهیونیستی وجود شخصیتی به نام آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم به تحولات سوریه اشاره کرد و افزود: تحولات سوریه یک حرکتی سازماندهی شده از سوی غرب است که به معنای کلی یک حرکت گروهکی است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، بیان داشت: با توجه به تعدد نامزدها و فعالیت چهار گروه انتخاباتی پیش بینی می شود سید محمد خاتمی وارد این عرصه نخواهد شد.