موسسه از توان اجرایی و مدیریتی بالایی برخوردار است

جلسه مشترک مسئولین موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و مجموعه فرهنگی طلایه داران، به منظور بررسی زمینه های تعامل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت السلام رضا عزت زمانی مدیر عامل موسسه ضمن خوش آمدگویی به مسئولین مجموعه فرهنگی طلایه داران به معرفی عملکرد و فعالیت های موسسه پرداخت. ایشان با […]

armجلسه مشترک مسئولین موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و مجموعه فرهنگی طلایه داران، به منظور بررسی زمینه های تعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت السلام رضا عزت زمانی مدیر عامل موسسه ضمن خوش آمدگویی به مسئولین مجموعه فرهنگی طلایه داران به معرفی عملکرد و فعالیت های موسسه پرداخت.
ایشان با اشاره به برنامه های آموزشی موسسه اظهار داشت: موسسه با سابقه فعالیت ۸ ساله در زمینه آموزش مخاطبین در بین گروه های مرجع به اهداف ارزنده ای دست یافته است.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در ادامه به برنامه های پژوهشی موسسه اشاره کرد و گفت: مهمترین محورهای پژوهشی موسسه عبارتند از: بررسی، اولویت‌بندی و ترویج دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(دام ظله‌العالی) در حوزه‌ی علمیه و عرصه‌ی فرهنگ و بهره‌برداری از مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و حضرت امام(ره) در تعیین خط مشی و رسالت فرهنگی دستگاه های گوناگون؛
حجت السلام رضا عزت زمانی همچنین در زمینه مجموعه فعالیت های موسسه در زمینه اطلاع رسانی،‌برگزاری همایش و مراسم و تولید محصولات فرهنگی توضیحاتی ارائه دادند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام صالحی با اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) گفت: این موسسه در زمینه هایی مورد نیاز جامعه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.
ایشان افزود: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با توجه به حوزه های اجرایی پر تنش روز جامعه از توان اجرایی و مدیریتی بالایی برخوردار است که هر مجموعه ایی توان ورود به آن را ندارد.
حجت الاسلام صالحی ضمن بیان زمینه های تعامل موسسات فرهنگی و تاکید بر هم افزایی، اظهار داشت: موسسات همسو باید از توانمندی های طرفین و ظرفیت های مشترک در پیشبرد اهداف یکدیگر بهره جویند.
ایشان ادامه داد: با درگیر کردن بدنه مدیریتی و اجرایی مجموعه های فرهنگی، در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف تلاش کنیم.
در پایان این جلسه دو طرف برای ایجاد زمینه های همکاری بیشتر در آینده اعلام آمادگی نمودند.