نام نویسی دوره تخصصی “مدیریت زمان” آغاز شد

این دوره به صورت کارگاه آموزشی یکروزه، روز جمعه مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۰ برگزار خواهد شد و در پایان این دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت، دوره تخصصی” مدیریت زمان” توسط « دکتر حسین خنیفر» […]

m-barnameriziاین دوره به صورت کارگاه آموزشی یکروزه، روز جمعه مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۰ برگزار خواهد شد و در پایان این دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت، دوره تخصصی” مدیریت زمان” توسط « دکتر حسین خنیفر» عضو هیئت علمی دانشگاه پردیس قم تدریس خواهد شد.
این دوره به صورت کارگاه آموزشی فشرده ۱۲ ساعته، روز جمعه مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۰ برگزار خواهد شد و در پایان این دوره در صورت موفقیت به فارغ التحصیلان از طرف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و استاد دوره، گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.
علاقه مندان به ثبت نام می توانند با ارائه فیش پرداخت وجه، فرم ثبت نام و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این دوره به مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مراجعه نمایند.
گفتنی است اطلاعات دقیق مربوط به مکان و ساعت برگزاری این سمینار متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) (http://blog.mfvm.ir) به اطلاع خواهد رسید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
– تکمیل فرم ثبت نام
– تصویر شناسنامه و کارت ملی
– یک قطعه عکس ۴*۳
– اصل فیش بانکی، واریز به حساب شماره ۳۳۴۷۹۶۲۷۲۵ جام (بانک ملت) به نام آقایان رضا عزت زمانی، محمدجواد واعظی و محمد ابوطالبی (تا مورخ ۲۰/۰۹/۱۳۹۰، مبلغ ۳۰۰۰۰۰ریال و پس از این مدت مبلغ ۴۰۰۰۰۰ ریال)
* موفقین دوره های قبلی با ارائه تصویر گواهینامه، از ۱۰% تخفیف برخوردار خواهند بود.
– مراجعه به مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) از ساعت ۸ الی ۱۵ (روزهای کاری)
نشانی: قم. خیابان شهداء. کوچه شماره ۳۷ (سپاه). فرعی شماره ۵٫ پلاک ۱۰۴
تلفن: ۷۷۴۹۴۶۰ (شش خط) داخلی ۱۱۹ و ۱۲۰ و یا ۰۹۱۴۳۱۱۶۳۸۲ (آقای عابدی)-۰۹۱۳۹۷۹۵۸۳۴(آقای علیخانی)