نخستین گزینه روی میز ما نابودی اسرائیل است

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به ویژگی‌های اسلام ناب، گفت: استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز اسلام ناب است از این رو دشمنان از چنین اسلامی می‌ترسند و به دنبال ایجاد اسلام‌ آمریکایی هستند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی اسلام […]

hamedani-1حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به ویژگی‌های اسلام ناب، گفت: استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز اسلام ناب است از این رو دشمنان از چنین اسلامی می‌ترسند و به دنبال ایجاد اسلام‌ آمریکایی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی اسلام هراسی را یکی از راه‌های مبارزه استکبار جهانی با اسلام ناب دانست و ابراز کرد:‌ امروز دشمنان با تبلیغات سوء خود به دنبال این هستند که اسلام را تضعیف کرده و بگویند که دیگر اسلام پاسخگوی نیازها نیست.
این مرجع تقلید تأکید کرد: جدایی دین از سیاست یکی از سیاست‌های مهم استکبار جهانی برای تضعیف اسلام ناب است.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی یکی از توطئه‌های دشمنان را بدبین کردن قشر زنان نسبت به اسلام خواند و اظهار کرد: متأسفانه امروز دشمنان به دنبال القای این مطلب هستند که اسلام نظر منفی به زنان دارد و با این اقدام خود می‌خواهند زنان را نسبت به دین بدبین کنند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم یکی از دستاوردهای غربزدگی را جهل و نادانی ذکر کرد و افزود: دشمنان همیشه به دنبال این بوده اند که جوانان را نسبت به دین و روحانیت بدبین کنند.
وی با اشاره به حمایت برخی از کشورهای عربی و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: هدف دشمن از تقویت این رژیم غاصب رسیدن به اهداف شوم خود و اختلاف انداختن میان مسلمانان است.

این مرجع تقلید بر ضرورت دشمن شناسی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: دشمنان سخن از گزینه‌های روی میز می‌زنند، آنها باید بدانند که نخستین گزینه روی میز ما نابودی اسرائیل غاصب است.