نشست مشترک مسئولین مؤسسه و استاندار قم

استاندار قم با ابراز رضایت از عملکرد و برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در مورد همکاری استانداری قم در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی در استان اعلام آمادگی نمود. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۸/۸۹ نشست مشترک مسئولین […]

armاستاندار قم با ابراز رضایت از عملکرد و برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در مورد همکاری استانداری قم در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی در استان اعلام آمادگی نمود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۸/۸۹ نشست مشترک مسئولین مؤسسه و استاندار قم در محل استانداری برگزار شد.
حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (ع) ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های معاونت های مؤسسه، به معرفی محصولات در حوزه پژوهش و تبلیغات و اطلاع رسانی و هم چنین زمینه های همکاری متقابل پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین موسی پور استاندار قم، با ابراز خرسندی از این دیدار ضمن اعلام آشنایی قبلی با مسئولین و به خصوص هیئت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، به بررسی و بحث پیرامون برخی از پروژه های فرهنگی و به خصوص در حوزه رسانه پرداخت.
استاندار قم با اشاره به اینکه شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب و علم و فقاهت است، گفت: شرایط فرهنگی قم باید در سطح بسیار بالاتر از آنچه هست باشد و این مسئولیت مؤسسات فرهنگی استان را سنگین تر می کند.
حجت الاسلام و المسلمین موسی پور هم چنین با اظهار رضایت از برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: استانداری قم آمادگی هرگونه همکاری و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی مؤسسه ولاء منتظر (عج) را دارد و امیدواریم این همکاری ها باعث پیشرفت هایی در حوزه فرهنگ عمومی استان شود.
گفتنی است در این جلسه که با هماهنگی معاونت ارتباطات مؤسسه صورت گرفته بود، حجج اسلام محمد صلاح زاده (معاون ارتباطات) و سید محمد هاشمی (معاون آموزش) از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز حضور داشتند.