نظام اسلامی با وجود ولایت فقیه هیچ گاه متزلزل نمی شود

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به بازتاب اختلافات داخلی سران قوا و واکنش های نادرست برخی افراد نسبت به آن در خارج کشور، اظهار داشت: دشمنان از این موضوع بسیار خوشحال شدند چراکه تصور کردند نظام ما دچار تزلزل شده […]

hamedani-5حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به بازتاب اختلافات داخلی سران قوا و واکنش های نادرست برخی افراد نسبت به آن در خارج کشور، اظهار داشت: دشمنان از این موضوع بسیار خوشحال شدند چراکه تصور کردند نظام ما دچار تزلزل شده است.

وی در پاسخ به این توهم دشمنان نظام، گفت: در کشور ما محور اصلی ولایت فقیه است و اگر برخی از روی اغراضی کاری کنند هیچ خللی به قدرت و اقتدار نظام اسلامی وارد نمی شود زیرا مدیر و مدبر ولی فقیه است.

این مرجع تقلید برقراری امنیت در کشور را بسیار مهم خواند و ابراز داشت: همه پیشرفت های فرهنگی، اقتصادی و نظامی ما در بستر امنیت بوجود آمده است؛ اگر امنیت نبود نمی توانستیم از این مسیر پر پیچ و خم انقلاب به سلامت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در مقایسه ملت ایران با مردم کشورهای غربی، گفت: برای مردم ما معنویت بسیار مهم و اثر گذار است یعنی آنها نخست به دنبال برقراری حجاب، عفت، امانت داری، تقوا، راستی و درستی هستند و سپس در سایه این معنویات مادیات خود را تأمین می کنند؛ اما در کشورهای غیر اسلامی ملاک مادیات است و اگر اقتصاد مردم تأمین باشد کاری به مسائل دیگر ندارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دشمنان اسلام از توسعه مبانی تشیع هراس دارند، تصریح کرد: آنها دریافته اند که اگر تفکر شیعه در کشورهای دیگر رواج یابد جایی برای سلطه گری و چپاول مستضعفان دنیا باقی نمی ماند بنابراین همه تلاش خود را معطوف کرده اند با تبلیغات گسترده و شبه افکنی افکار شیعیان را وارونه جلوه دهند تا این مکتب الگو نشود.

وی شبهات دشمنان تشیع را سست و بی پایه دانست و گفت: آنها آن قدر سواد ندارند که به کتاب های محکم ما مانند الغدیر و المراجعات اشکال وارد کنند بنابراین فقط با تبلیغات رسانه ای و خرج کردن پول های هنگفت سعی دارند اسلام، تشیع، امام(ره)، رهبری و انقلاب را بکوبند.