نظر آیت‌الله صافی گلپایگانی درباره انتخاب فرد اصلح

حجت‌الاسلام سیدحسن قمی با بیان این‌که هر انسان مؤمن نباید اجازه دهد که افراد منافق یا افرادی که در کشور ایجاد مشکل و فتنه می‌کنند روی کار بیایند، گفت: باید فردی که ملتزَم به قانون اساسی و جمهوری اسلامی است کارها را به دست گیرد.  وی ادامه داد: در انتخابات همه باید حضور داشته باشیم […]

safiحجت‌الاسلام سیدحسن قمی با بیان این‌که هر انسان مؤمن نباید اجازه دهد که افراد منافق یا افرادی که در کشور ایجاد مشکل و فتنه می‌کنند روی کار بیایند، گفت: باید فردی که ملتزَم به قانون اساسی و جمهوری اسلامی است کارها را به دست گیرد.

 وی ادامه داد: در انتخابات همه باید حضور داشته باشیم تا در دهان ابرقدرت‌هایی که می‌خواهند اثری از جمهوری اسلامی نباشد، بکوبیم و بگوییم ما حضور داریم، کما اینکه در انتخابات سابق نیز همین طور بوده است.
 نماینده حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در مدینه افزود: در انتخابات‌های گذشته از رسانه‌های خارجی بسیار شنیدیم که می‌گفتند دیگر کسی در انتخابات شرکت نمی‌کند اما دیدند که این ملت، ملتی مومن به جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری است.
به گزارش خبرگزاری رسا، وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی مصداقی را درباره کاندیدای اصلح معرفی کرده‌اند، اظهار داشت: ایشان چیزی از این جهت که چه کسی یا چه چیزی نفرموده‌اند، ایشان می‌گویند فرد اصلح را خودتان باید تشخیص دهید؛ آنهایی که در خط رهبری و دلسوز برای ملت و اسلام هستند را انتخاب کنید و رأی‌تان را بدهید.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام قمی در پایان گفت: امیدواریم خروجی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کسی باشد که اصلح، با تقوا و راستگو است، عمل می‌کند و به داد این ملت می‌رسد و مشکلات این ملت را حل می‌کند.