نمایشگاه جلوه دیدار ‘امام، انقلاب و رهبری’ برپا شد

نمایشگاه جلوه دیدار با موضوع ‘امام، انقلاب و رهبری’ در صحن جواد الائمه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برپا شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این نمایشگاه مدیریت فرهنگی آستانه کریمه اهل بیت(ع)، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

armنمایشگاه جلوه دیدار با موضوع ‘امام، انقلاب و رهبری’ در صحن جواد الائمه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برپا شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این نمایشگاه مدیریت فرهنگی آستانه کریمه اهل بیت(ع)، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) دستاوردهای خود را در این زمینه به نمایش گذاشتند.
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه غرفه هایی با موضوع ‘امام و رهبری’، ‘امام و ملل’، ‘امام و مردم قم’، ‘خاندان امام’، ‘تصویر آفتاب’ (تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب) نیز دایر شده است.
خاطرات، کتاب ها و آثار نرم افزاری که در مورد امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبری تهیه شده نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.
بیانات شخصیت های مطرح در مورد امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تصاویر مختلف از امام راحل و آثار ایشان از دیگر محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید می باشد.
این نمایشگاه که با استقبال زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) مواجه شد، از ۱۰ الی ۱۵ خرداد دایر بود.
قابل ذکر است در بخشی از این نمایشگاه با حضور کارشناسانی از خواهران و برادران حوزوی، میزگردهای علمی و پاسخگویی به سؤالات برگزار شد.