هشدار آیت‌الله سبحانی نسبت به تحدید نسل

 آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار اعضای هیئت مدیره بانک شهر اظهار کرد: امیدواریم که با تلاش‌های شما و مدیریت شهری مشکلات شهری برطرف شود. به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی باید وسیع بوده و جوانب مختلف امر در نظر گرفته شود، افزود: […]

sobhani آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار اعضای هیئت مدیره بانک شهر اظهار کرد: امیدواریم که با تلاش‌های شما و مدیریت شهری مشکلات شهری برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی باید وسیع بوده و جوانب مختلف امر در نظر گرفته شود، افزود: البته کار باید از جای کوچک آغاز شود که اگر ضرر کردند بتوانند آن را جمع کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در واگذاری دسته چک باید دقت نظر بیشتری صورت گیرد بیان کرد: باید در این بخش نیز دقت نظر صورت گیرد تا از مشکلات بعدی کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله کاهش جمعیت در کشور خطرناک است گفت: ۴۰ درصد کشور پیر هستند و اگر به همین منوال پیش برود در آینده با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اینکه هر کسی در هرکجا مشغول است باید نسبت به تکثیر جمعیت توجه کرده،  ادامه داد: ایران با نعمات و ظرفیت‌های موجود اگر دارای مدیریت درست باشد می‌تواند ۱۵۰ میلیون نفر را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه نباید در سیاست شاهد تضاد و تناقض باشیم که روزی گندم را صادر کرده و روز دیگر گندم را وارد کنیم گفت: در سال‌های گذشته ده‌ها کتاب علیه نظام، دین و آیین ما نوشته شده است؛ آقایان باید کوشش کنند که مراکز دینی و علمی تقویت شده و اینها گرفتار کارهای اداری شما نشوند.