همایش آموزشی یک روزه مبلغین اعزامی به سیستان و بلوچستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همایش آموزشی مبلغین اعزامی به استان سیستان و بلوچستان صبح امرروز (چهارشنبه) در سالن همایشهای دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید. حجت الاسلام صلاح زاده، معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن تشکر از حضور مبلغین محترم در همایش، جهت ارتقاء اطلاعات، کسب مهارتهای تبلیغی و آشنایی بیشتر […]

m-ertebatatبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همایش آموزشی مبلغین اعزامی به استان سیستان و بلوچستان صبح امرروز (چهارشنبه) در سالن همایشهای دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام صلاح زاده، معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن تشکر از حضور مبلغین محترم در همایش، جهت ارتقاء اطلاعات، کسب مهارتهای تبلیغی و آشنایی بیشتر از مناطق مذکور اعلام داشت: دغدغه های ما چیزی جز دغدغه های یک طلبه و یک فرد تحصیل کرده در حوزه علمیه نیست؛ و آن هم دغدغه اسلام است.
ایشان افزودند: به دلیل تاکیدات زیاد مقام معظم رهبری و بزرگان و اساتید حوزه علمیه به امر تبلیغ در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، ما آن را به عنوان یک دغدغه در خود دیدیم و تمامی سعی و همت خود را جهت تحقق آن قرار دادیم. در این راستا با اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه، دعوت تلفنی، نصب پوستر و درگاه های اینترنتی، جهت تحقق این امر پرداختیم. اما به دلیل ظرفیت موسسه از بین تعداد ۷۰ نفر که نسبت به ثبت نام اقدام نمودند، پس از طی مراحل گزینش و جذب، حدود ۳۵ نفر واجد اعزام به تبلیغ، شناسایی و معرفی شدند.
وی همچنین افزودند: دراین همایش آموزشی یک روزه که برگزار شد، از اساتید مجرب جهت بیان کلیات مباحث تبلیغی دعوت به عمل آمد؛ که این کار با هدف آشنایی و ایجاد ذهنیت در مبلغ نسبت به منطقه تبلیغ صورت گرفته است.
حجت الاسلام صلاح زاده در پایان ضمن بیان تبلیغ امسال به صورت گروهی در قالب چهار گروه ده نفره در چهار مکان مستقل و متمرکز با چهل مرکز هدف نزدیک به هم، اعلام داشت: دراین راستا تمامی افراد در یک مکان متمرکز خواهند شد و پیگیری و اقدامات اولیه از قبیل تامین مسکن و غیره بر عهده موسسه بوده تا ذهن مبلغین درگیر این گونه مسائل نبوده و در جمع طلبگی خود با یکدیگر به بررسی مسائل تبلیغ بپردازند. که این امر خود باعث ایجاد اتحاد و الفت در بین طلاب شده و نیز آسیبهای مناطق متعدد شناسایی شده و در فرصت مناسب نسبت به ارائه راهکارهای رفع آسیب، اقدام خواهد شد.