همه راهبردها و گفتمان‌ها را مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند/فرق ما و شهدا در بودن و نبودن است

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: در گذشته شهدا بودند اما امروز ما نیستم و مشکل اصلی در بود و نبود ما هست. اعتقاد قلبی من این است که دنبال هیچ راهبرد و گفتمانی نباید بگردیم که همه آنها را مقام معظم رهبری گفته اند باید فقط دنبال خود بگردیم. حاج حسین یکتا در حاشیه برگزاری […]

kosar-yektaمسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: در گذشته شهدا بودند اما امروز ما نیستم و مشکل اصلی در بود و نبود ما هست. اعتقاد قلبی من این است که دنبال هیچ راهبرد و گفتمانی نباید بگردیم که همه آنها را مقام معظم رهبری گفته اند باید فقط دنبال خود بگردیم.

حاج حسین یکتا در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کوثر ولایت در قم در پاسخ به این سئوال که چه فرقی در بین امام راحل و مقام معظم رهبری وجود دارد، گفت: اگر کتاب انسان ۲۵۰ ساله مقام معظم را دیده باشید مشاهده می شود که مسیر رو به یک تقطه است و آن ماموریت است.

وی افزود: حرکتی که امام در اول انقلاب داشته و حرکت هایی که مقام معظم رهبری برای عمق بخشی به انقلاب داشته‌اند، یک حرکت بوده، اما امروز زجرش بیشتر شده است.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء تاکید کرد: بین این دو بزرگوار فرقی وجود ندارد ولی بین فرهنگ‌های آن زمان و فرهنگ‌های امروزی تفاوت‌های بسیاری ایجاد شده است.

وی بیان داشت: سبک‌های زندگی تغییر کرده و پوسته زیبا شده اما باطن‌ها خراب است و باید از این موضوع ترس داشته باشیم.

یکتا گفت: نباید به دنبال فرق بین امام خمینی و رهبری معظم انقلاب باشیم باید به دنبال فرق بین خودمان و جوانان اول انقلاب باشیم.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء تصریح کرد: وقتی گفته می شود خواص همه به دنبال مسئولین نباشیم ما خودمان هم باید خواص شویم و نورانیت در دل ایجاد کنیم و در فصل زمستان به یک بخاری تبدیل شده و گرما تولید کنیم.

وی تصریح کرد: در گذشته شهدا بودند اما امروز ما نیستم و مشکل اصلی در بود و نبود ما هست. اعتقاد قلبی من این است که دنبال هیچ راهبرد و گفتمانی نباید بگردیم که همه آنها را مقام معظم رهبری گفته اند باید فقط دنبال خود بگردیم.