همکاری مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (ع) با لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب

نماینده ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بی ابی طالب (ع) در خصوص همکاری های مشترک با مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اظهار امیدواری کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش، حجت الاسلام والمسلمین اکبری با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ضمن تمجید از عملکرد مؤسسه […]

armنماینده ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بی ابی طالب (ع) در خصوص همکاری های مشترک با مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اظهار امیدواری کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش، حجت الاسلام والمسلمین اکبری با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ضمن تمجید از عملکرد مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به تشریح نیازهای فرهنگی جامعه و توانایی های قشر روحانیت در زمینه رفع این نیازها پرداخت.
نماینده ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به برنامه های فرهنگی که قرار است امسال توسط آن نهاد اجرا شود گفت: امیدواریم مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) که سابقه خوبی در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی دارد، بتواند ما را در اجرای این برنامه ها یاری دهد.
وی سپس به تشریح فعالیت های مقدماتی صورت گرفته در خصوص برگزاری کنگره شهدای روحانی پرداخت و اظهار داشت: استفاده از ظرفیتهای موجود در مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در جهت برگزاری این کنگره و همچنین در تدوین متون شهدای روحانی موجب بالا رفتن سطح کیفی آنها خواهد شد.
حجت الاسلام عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در ابتدای این جلسه به تشریح عملکرد مؤسسه در زمینه برگزاری کنگره ها و همایشها در سالهای گذشته پرداخت و جهت هر گونه همکاری با نهادهای فرهنگی کشور اظهار آمادگی نمود.
گفتنی است در این جلسه که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) تشکیل شده بود، مسئولین معاونت پژوهش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز حضور داشتند.