همکاری موسسات فرهنگی امری ضروری است

جلسه مشترک مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه در ابتدای این جلسه به تشریح سوابق و فعالیت های مؤسسه و بیان ظرفیت های مؤسسه در زمینه های […]

armجلسه مشترک مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه در ابتدای این جلسه به تشریح سوابق و فعالیت های مؤسسه و بیان ظرفیت های مؤسسه در زمینه های مختلف از جمله فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی پرداخت.
ایشان در ادامه ضمن تشریح برنامه هایی که در طول ۸ سال با موفقیت توسط مؤسسه اجرا شده است، گفت: فضای فرهنگی کنونی جامعه نیازمند همکاری مؤسسات فرهنگی برآمده از حوزه با حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی است و ما امیدواریم با استفاده از توانمندی ها و امکانات این نهادها بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قدم برداریم.
حجت الاسلام و المسلمین زادهوش معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی نیز با اظهار رضایت از عملکرد مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، ابراز امیدواری نمود که با همکاری هایی که می شود این مؤسسه در فعالیت های تبلیغی نیز بتواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.
در پایان این جلسه دو طرف برای ایجاد زمینه های همکاری بیشتر در آینده اعلام آمادگی نمودند.