ولایت‌پذیری رمز پیوند با امام زمان است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت جدید مسجد مقدس جمکران در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که پیش از ظهر امروز در سالن آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: خدا را سپاسگذارم که به پاس ۲۵ سال خدمتگذاری در بنیاد شهید امروز در جایگاه شریف و پایگاه بزرگ تشیع خدمتگذاری خواهم کرد. […]

rahimianحجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت جدید مسجد مقدس جمکران در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که پیش از ظهر امروز در سالن آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: خدا را سپاسگذارم که به پاس ۲۵ سال خدمتگذاری در بنیاد شهید امروز در جایگاه شریف و پایگاه بزرگ تشیع خدمتگذاری خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: در حکم رهبری به دو مسأله تسهیل امور زائران و ایجاد فضای معنوی و قدسی برای تغذیه روحی و معنوی کسانی که توفیق تشرف در این جایگاه را پیدا می‌کنند، اشاره شده است.
تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: امیدوارم خداوند توفیق عنایت فرماید که با مساعدت همه مسؤولان در هر دو بعد به موفقیت برسیم و با توجه به پیوندی که بین حوزه و این مسجد مقدس وجود دارد نظر رهبری به نحو احسن محقق شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه سخنان خود با تشکر از خدمات آیت الله وافی، ابراز کرد: بنده از سال ۴۱ با آیت الله وافی آشنایی دارم و در این مدت از وی همیشه خیر دیده ام.
وی با بیان این‌که آمد و رفت‌ها همیشه در نظام اسلامی بوده است، گفت: این مراسم معارفه و تشکر است و امروز در این مراسم از خدمات آیت الله وافی تشکر می شود.
تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم که از زحمات چندین ساله آیت الله وافی تشکر کنم و امیدوارم خداوند از زحمات و خدمات وی قدردانی کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با تأکید بر این که حدوث و بقای انقلاب اسلامی به برکت ولایت و پیروی از آن است، گفت: امروز برای دوست و دشمن ثابت شده که هرچه داریم از برکت ولایت فقیه است.
وی خاطرنشان کرد: بنده این نکته را از امام خمینی(ره) دریافتم که حتی آنجایی که ولی فقیه تصریح نکرده اما ما اراده و خواسته ایشان را متوجه شدیم باید طبق آن رفتار کنیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران ولایت پذیری را رمز پیوند با امام زمان(عج) و ائمه معصومان(ع) دانست و گفت: آنچه را ولی امر تکلیف کرده، یا اشاره کند و یا احساس کنیم که مد نظرشان است باید بپذیریم.