پایگاه اینترنتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س)، راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اعلام داشت: پایگاه اینترنتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) با امکانات متعدد از جمله ایجاد صفحه اختصاصی راه اندازی می گردد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی دبیر کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) ضمن اعلام راه‌اندازی سایت اینترنتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه در آینده نزدیک […]

k-d-masoomiehحجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اعلام داشت: پایگاه اینترنتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) با امکانات متعدد از جمله ایجاد صفحه اختصاصی راه اندازی می گردد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی دبیر کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) ضمن اعلام راه‌اندازی سایت اینترنتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه در آینده نزدیک از استفاده این سایت در شبکه‌های اجتماعی و کاربردهای گسترده برای دانش آموختگان خبر داد.
دبیرکانون دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) که در سومین مجمع عمومی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) حضور داشت با بیان این مطلب که کار طراحی پایگاه اینترنتی به اتمام رسیده و به زودی قابل استفاده خواهد بود در این پایگاه دانش آموختگان می‌توانند صفحه مخصوصی به خود داشته باشند و در صورت تمایل، اطلاعات فردی و فعالیت‌های خود را در آن قرار دهند.

وی همچنین راه‌اندازی پایگاه اینترنتی را زمینه‌ای برای آشنایی طلاب با یکدیگر در فعالیت‌های مختلف برشمرد.
حجت‌الاسلام محسنی در پایان بیانات خود افزود: این ظرفیت در پایگاه اینترنتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) در نظر گرفته شده است که در صورت تشکیل کانون‌های دانش آموختگان سایر مدارس علمیه ، فضایی در اختیار آنها نیز قرار گیرد.