چاپ دوم کتاب منشور فرهنگ از نگاه امام خمینی (ره)

واحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اعلام کرد چاپ دوم کتاب منشور فرهنگ از نگاه امام خمینی (ره) به بازار آمد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از واحد انتشارات مؤسسه، چاپ دوم کتاب منشور فرهنگ از نگاه امام خمینی (ره) روانه بازار شد. در این کتاب ابتدا فهرستی […]

book-manshoor-emamواحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اعلام کرد چاپ دوم کتاب منشور فرهنگ از نگاه امام خمینی (ره) به بازار آمد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از واحد انتشارات مؤسسه، چاپ دوم کتاب منشور فرهنگ از نگاه امام خمینی (ره) روانه بازار شد.
در این کتاب ابتدا فهرستی از موضوعات کلان فرهنگی تهیه شده و با دسته بندی و طبقه بندی این موضوعات ساختار اصلی کتاب پایه ریزی شده که در سه بخش تقسیم شده است: “حوزه عام فرهنگ”، “فرهنگ تخصصی” و “فرهنگ عامه”.
موضوعاتی که در این بخش ها مورد بررسی قرار گرفته اند عبارتند از: ضرورت توسعه فرهنگی، مبانی حاکم بر فرهنگ نظام اسلامی، اهداف و چشم انداز فرهنگی کشور، اصول سیاستهای فرهنگی، موانع کلان توسعه فرهنگی، راهکارهای توسعه فرهنگی، حوزه و فرهنگ، دانشگاه، حکومت و فرهنگ، مناسک و آیین های فرهنگ ساز اسلام، نهادهای اجتماعی و فرهنگ و اقشار عمومی و فرهنگ.
علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب با واحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) تماس حاصل نمایند.
تلفن: ۷۷۴۹۴۵۸ – ۰۲۵۱     یا  ۰۹۱۹۵۴۱۸۰۶۵ (آقای زارع)

مشخصات کتاب:
نام: منشور فرهنگ از نگاه امام خمینی (ره)
تهیه کننده: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج]
تدوین: محمد حسن جعفرزاده
ناظر: حجت الاسلام مصطفی جمالی
نوبت چاپ: دوم / ۱۳۸۹
قطع: وزیری