چاپ سوم کتاب «عصر الامام الخمینی (ره)» به بازار آمد

واحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اعلام کرد کتاب عصر امام خمینی (ره) برای سومین بار به زبان عربی به چاپ رسید.   به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از واحد انتشارات مؤسسه، چاپ سوم کتاب «عصر الامام الخمینی (ره)» به بازار عرضه شد. محمدصادق زارع مسئول انتشارات مؤسسه […]

book-asr-arواحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) اعلام کرد کتاب عصر امام خمینی (ره) برای سومین بار به زبان عربی به چاپ رسید.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از واحد انتشارات مؤسسه، چاپ سوم کتاب «عصر الامام الخمینی (ره)» به بازار عرضه شد.
محمدصادق زارع مسئول انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که کتاب عصر امام خمینی (ره) (به زبان فارسی) با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شد، واحد انتشارات مؤسسه تصمیم گرفت تا ترجمه عربی این کتاب را نیز جهت آشنایی دیگر ملتهای مسلمان جهان با اندیشه ها و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و نیز شاخصه ها و ویژگیهای این عصر به چاپ برساند.
وی با اشاره به اینکه این کتاب از سه بخش “شخصیت و عصر امام خمینی (ره)”، “عصر امام خمینی (ره) و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر” و “عصر امام خمینی (ره) و نهضت عظیم اسلام گرایی” تشکیل شده است، گفت: مهمترین موضوعاتی که در این کتاب از آنها بحث شده است عبارتند از “عصر امام خمینی در نگاه صاحبنظران مسلمان”، “رویکرد دینی و معنوی انسان عصر امام خمینی (ره)”، “عصر امام خمینی (ره) و توجه فزاینده به کارکردهای مثبت دین”، “امام خمینی و خیزش جهانی اسلام”، “عوامل اساسی اسلام گرایی” و “اعتراف صاحبنظران غربی به توانمندی و جامعیت اسلام”.
علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب با واحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) تماس حاصل نمایند.
تلفن: ۷۷۴۹۴۵۸ – ۰۲۵۱     یا  ۰۹۱۹۵۴۱۸۰۶۵ (آقای زارع)

مشخصات کتاب:
نام: عصر الامام الخمینی (ره)
تألیف: میراحمدرضا حاجتی
ترجمه: عباس صافی
تنظیم: حسین صافی
نوبت چاپ: سوم / ۱۳۸۹
تهیه کننده و ناشر: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)