چشم دوختن به آمریکا اشتباه است اقتصاد مقاومتی را دنبال کنید

eحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار، شب گذشته در همایش بصیرت که در مسجد اعظم منارجنبان اصفهان برگزار شد، گفت: آمریکا برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه های مختلفی تدارک دید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، وی با بیان این که قتل و ترور چهره های اصلی نظام، جزء اولین برنامه […]

taebeحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار، شب گذشته در همایش بصیرت که در مسجد اعظم منارجنبان اصفهان برگزار شد، گفت: آمریکا برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه های مختلفی تدارک دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، وی با بیان این که قتل و ترور چهره های اصلی نظام، جزء اولین برنامه های آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی بود، ابراز داشت: در این قسمت از سناریوی آمریکایی، نزدیک به ۱۷هزار نفر، از مردم و مسؤولان مخلص کشور ما را ترور کردند، اما  دشمن در این مرحله نیز شکست خوردند و به خاطر زبونی و ضعف دیگر قادر به بهره گرفتن از راه نخواهد بود.

رییس قرارگاه عمار دومین برنامه ای را که آمریکایی ها برای برخورد با نظام اسلامی پیش روی خود قرار دادند را، جنگ تحمیلی دانست و گفت: در این مرحله دشمنان نظام و در رأس آنها، آمریکا، عامل خود یعنی صدام را تحریک کردند و کشورهای جهان نیز از این رژیم حمایت کردند، ولی ملت ما نگذاشتند آنها به این آب و خاک تعرضی بکنند.

وی در ادامه با بیان این که آمریکا در سومین مرحله، برای مقابله با نظام اسلامی، تحریم های اقتصادی را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد:  دشمنان ما در این مرحله قدم به قدم پیشرفتند، تا در آخر این عمل منجر به تحریم های کشنده، یعنی قطع صادرات نفت را با خود به همراه آورد.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به گرانی های ناشی از تورم و تحریم ها گفت: ملت همیشه در صحنه ما استوار ایستادند و زیر بار مشکلات خم به ابرو نیاوردند، تا جایی که دشمن مجبور به مذاکره شد.

وی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ما با حضور خود گزینه های روی میز آمریکا را مسخره کردند و آمریکا را حقیرتر از همیشه نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که تهاجم فرهنگی چهارمین حربه دشمن برای مقابله با نظام اسلامی است، ادامه داد: دشمن تمام امکانات سخت افزاری ونرم افزاری را به کار بست ولی امسال یک میلیون نفر به کربلا رفتند که بخش اعظم آنها جوان ها بودند.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که جمهوری اسلامی ایران مرزهای خود را تا نزدیک مدیترانه گسترده است، گفت: دشمن تلاش می کند با زدن سوریه حلقه اتصال ایران با مقاومت را از بین ببرد و آمریکا به گمان این که دو ماهه می تواند اهداف خود را در سوریه محقق کند وارد سوریه شد ولی الان سال سوم است و روز به روز از حامیان تروریست ها در سوریه کاسته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که راه حل ایران برای حل مشکل سوریه انتخابات است، گفت: آمریکایی ها چون می دانند بشار اسد رأی می آورد و مردم سوریه حامی او هستند، مانع برگزاری انتخابات با حضور بشار اسد هستند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران افزود: پیروز واقعی این میدان، ایران اسلامی بود چون نشان داد که آمریکایی ها به پیمان خود وفا نمی کنند و دست آمریکا را برای جهانیان باز کرد و به جای چشم داشتن به آمریکا باید مسیر حرکت را از طریق اقتصاد مقاومتی دنبال کرد.