گزارشی از آخرین ملاقات مقام معظم رهبری با امام(ره)

امام(ره) دستشان را که سوزن سرم داخلش بود و خون به بدنشان تزریق می کرد، بلند کردند و دو مرتبه گفتند: الهی شما زنده باشید. حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشد یزدی در همایش کوثر ولایت که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی از سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد به نقل خاطره مقم معظم […]

kosar-emamامام(ره) دستشان را که سوزن سرم داخلش بود و خون به بدنشان تزریق می کرد، بلند کردند و دو مرتبه گفتند: الهی شما زنده باشید.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشد یزدی در همایش کوثر ولایت که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی از سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد به نقل خاطره مقم معظم رهبری از آخرین دیدارشان با حضرت امام (ره) پرداخت و ابراز داشت: در آخرین روزهای حیات حضرت امام (ره) به تهران رفته بودیم، در آن زمان مقام معظم رهبری برای ملاقات با امام خمینی (ره) رفته بودند؛ گویا آن دیدار آخرین دیدار امام خمینی(ره) بود. آقا وقتی برگشتند، گفتم؛ حال امام خمینی(ره) چطور بود. فرمودند؛ حال امام(ره) بدتر از روزهای قبل نبود ولی دعای خیلی خوبی درباره من کردند. من از مقام معظم رهبری سوال کردم، امام خمینی(ره) چه دعایی برای شما انجام دادند. گفتند؛ وقتی من رفتم، گفتند امام(ره) ملاقات ندارد. من گفتم؛ نمی خواهم حرفی بزنم، فقط ایشان را ببینم و بروم. گفتند اگر در حد دیدن است بروید. مقام معظم رهبری فرمودند؛ وقتی که رفتم تکنسین رفت در گوش امام خمینی(ره) چیزی گفت؛ چشم امام(ره) بسته بود و من خیال کردم که ایشان در خواب هستند؛ وقتی گفت که آقای فلانی آمده است. تا اسم من را آورد حضرت امام چشمشان را باز کردند گفتم آقا حالتان چطور است؛ گفتند؛ آقای خامنه ای دعا کنید، خداوند مرا بیامرزد و ببرد. مقام معظم رهبری تاکید کردند که من در این ملاقات به امام خمینی(ره) گفتم؛ الهی زنده باشید. انشاء الله خدا شفا بدهد. امام(ره) دستشان را که سوزن سرم داخلش بود و خون به بدنشان تزریق می کرد، بلند کردند و دو مرتبه گفتند؛ الهی شما زنده باشید. مقام معظم رهبری می گفتند؛ امام خمینی(ره) این دعا را با یک حالی به من گفتند؛ که گفتم انشاء الله این دعا مستجاب می شود که سالم باشیم. و این آخرین ملاقات مقام معظم رهبری با امام خمینی(ره) بود.

وی در ادامه با اشاره به علاقه حاج احمد آقا نسبت به مقام معظم رهبری اظهار داشت: زمانی از مقام معظم رهبری پرسیدم که حاج احمد آقا(ره) میانشون با شما خوب است، ایشان فرمودند؛ که حاج احمد آقا بازوی من است. آقای جنتی هم می گفتند؛ روزی حاج احمد آقا همراه با فرزند کوچکشان پیش من آمد و به من گفت؛ شورای نگهبان راجع به یک مسئله ای این کار را انجام دهد. آقای جنتی گفتند؛ من گفتم که فکر می کنم آقای خامنه ای مخالفت کنند. حاج احمد آقا به مجرد که گفتم ممکن است مقام معظم رهبری مخالفت کنند، گفت؛ پس اصلا حرفش را نزن. آقای جنتی گفتند به شوخی گفتم چه زود جا خالی کردی، سپس حاج احمد با اشاره به فرزندشان گفتند؛ نه به روح پدرم قسم اگر ایشان بگوید این بچه را در آتش بینداز، در آتش خواهم انداخت.