گزارش کوتاه فعالیت های معاونت اداری-پشتیبانی

در راستای آشنایی مخاطبین محترم با فعالیت های معاونت اداری – پشتیبانی گزارش کوتاه این معاونت موسسه ارائه شد. در این گزارش که در چهاربخش منتشر شده، می خوانیم: «۱- اظهارنامه مالیاتی سال ۹۱ موسسه و انتشارات: معاونت اداری پشتیبانی مطابق سنوات گذشته و قوانین و مقررات سازمان مالیاتی کشور در فصل بهار اقدام به […]

edariدر راستای آشنایی مخاطبین محترم با فعالیت های معاونت اداری – پشتیبانی گزارش کوتاه این معاونت موسسه ارائه شد. در این گزارش که در چهاربخش منتشر شده، می خوانیم:

«۱- اظهارنامه مالیاتی سال ۹۱ موسسه و انتشارات:

معاونت اداری پشتیبانی مطابق سنوات گذشته و قوانین و مقررات سازمان مالیاتی کشور در فصل بهار اقدام به تدوین و تکمیل اظهارنامه مالیاتی موسسه و انتشارات به صورت مجزا و بر اساس اسناد موجود ویژه سال ۹۱ نمود که پس از تأیید مدیر عامل محترم و مدیر محترم انتشارات قبل از پایان موعد رسمی به این سازمان تحویل گردد. ضمن اینکه به صورت الکترونیکی نیز مراحل آن پیگیری و انجام شده است.

۲- نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران:

واحد انتشارات معاونت اداری پشتیبانی مطابق سال گذشته تمام مراحل و مقدمات را جهت شرکت در نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران انجام داد که بحمدالله توانست در این نمایشگاه با حضور ۴۳ عنوان کتاب که ۲۰ عنوان از منشورات سال ۹۱ و چاپ اول موسسه است نموده است.

از نکات قابل توجه در این زمینه رونمایی از کتب ارزشمند «منشور فرهنگ از منظر حضرت امام خمینی(ره)» و «منشور فرهنگ از منظر مقام معظم رهبری(مدظله­العالی)» است.

۳- چاپ کتب:

واحد انتشارات معاونت اداری پشتیبانی در راستای تمدید دیدگاه­های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله­العالی) از حوزه علمیه و در عرصه فرهنگ همه ساله اقدام به چاپ کتب مختلفی در این زمینه می­نماید که امسال نیز توانست در بهار ۹۲ کتب مختلف دیگری را به زیور چاپ آراسته نماید که برخی از این کتب عبارتند از:

– کانال و مهتاب

– راه مستقیم یک

– راه مستقیم دو

– هزار و نه

– خمپاره خواب آلود

– تبار انحراف

– و…

۴- نرم افزار انبارگردانی:

با توجه به عدم وجود لیستی متقن و کامل از اموال موسسه معاونت اداری پشتیبانی اقدام به خریداری نرم افزار انبارگردانی نمود که توانست اموال موجود در معاونت­های مختلفی همچون برنامه­ریزی و خدمات مدیریت و پژوهش، آموزش و اداری پشتیبانی را احصاء نمود و با شماره اموال و اسناد سابق تطبیق دهد. که امید است تا پایان تابستان ضمن احصاء و تطبیق کامل اموال نسبت به راه اندازی کامل آن در مهر ماه سال جاری اقدامات لازم صورت گیرد.»

همچنین شایان ذکر است بقیه گزارش های این معاونت در آینده ارائه خواهد شد.