یادواره شهدای بحرین در قم برگزار می‌شود

با هدف همبستگی با مردم مظلوم بحرین و حمایت از قیام شجاعانه آنان در برابر ظلم و جنایات حاکمان مستبد آل خلیفه ، یادواره ۳۰ شهید قیام اخیر مردم بحرین باعنوان «کربلای دیگر» در مسجد اعظم قم برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همت جمعی از مؤسسات فرهنگی […]

taebبا هدف همبستگی با مردم مظلوم بحرین و حمایت از قیام شجاعانه آنان در برابر ظلم و جنایات حاکمان مستبد آل خلیفه ، یادواره ۳۰ شهید قیام اخیر مردم بحرین باعنوان «کربلای دیگر» در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همت جمعی از مؤسسات فرهنگی و با هدف همبستگی با مردم مظلوم بحرین و حمایت از قیام شجاعانه آنان در برابر ظلم و جنایات حاکمان مستبد آل خلیفه ، یادواره هفت شهید بحرینی دفاع مقدس (مدفون در گلزار شهدای قم) و نیز ۳۰ شهید قیام اخیر مردم بحرین باعنوان «کربلای دیگر» در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، این مراسم پنج شنبه شب، اول اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می شود و حجت الاسلام والمسلمین طائب درباره اهداف، خاستگاه و نیز مواضع دوگانه و رسوای غرب در خصوص بحرین سخنرانی خواهد کرد.
در این مراسم همچنین یکی از علمای بحرینی حوزه علمیه قم به بیان نکاتی از وقایع اخیر بحرین خواهد پرداخت.
لازم به ذکر است، مداحی مهدی سلحشور نیز یکی دیگر از برنامه های این یادواره خواهد بود.
گفتنی است، از قشرهای مختلف مردم و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برای حضوری گسترده در این مراسم دعوت به عمل آمده است.