۹ و ۱۹ دی تجلی دفاع از اسلام است

حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دوشنبه شب در دیدار اعضای ستاد برگزاری سالروز حماسه ۱۹ دی در قم، یاد و خاطره سالروز قیام ۱۹ دی سال ۵۶ مردم قم را گرامی داشت و گفت: مردم ایران همیشه برای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی به صورت خود […]

gorgani-2حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دوشنبه شب در دیدار اعضای ستاد برگزاری سالروز حماسه ۱۹ دی در قم، یاد و خاطره سالروز قیام ۱۹ دی سال ۵۶ مردم قم را گرامی داشت و گفت: مردم ایران همیشه برای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی به صورت خود جوش در صحنه حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی ادامه داد: مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ نیز زمانی که مشاهده کردند به ساحت امام حسین(ع) و عاشورا توهین شده در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حاضر شدند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضور رهبری شایسته و بصیر سبب شده که کشور ما در عالم سرافراز باشد، اظهار کرد: کشورهای منطقه به خاطر نداشتن رهبری شایسته دچار مشکل شده و انقلاب‌های آنها به سرانجام نرسیده است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی اطاعت و پیروی مردم از امام راحل و رهبری را در طول انقلاب تحسین برانگیز خواند و افزود: مردم در موارد مورد نیاز وارد صحنه شدند و با ایثارگری خود ایران را به کشوری سرافراز و اسلامی تبدیل کردند.

وی بر ضرورت آشنا کردن نسل جوان به دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت:‌جوانان ما باید بدانند که این انقلاب با تقدیم خون‌های بسیار به ثمر نشسته و باید از آن محافظت کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: مردم در دوران طاغوت با تقدیم هزاران شهید به تحقق هدف امام خمینی(ره) که تشکیل انقلاب اسلامی بود کمک کردند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه توجه به نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ضروری دانست.