آیت‌الله شب زنده‌دار حاصل ۶۰ سال تلاش حوزه علمیه بود

 آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله شب زنده دار، اظهار کرد: عروج این عالم مجاهد و فرزانه ضایعه بزرگی را برای جهان تشیع به همراه داشت. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان ویژگی های اخلاقی آیت الله شب زنده دار، افزود: […]

mamdoohi آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله شب زنده دار، اظهار کرد: عروج این عالم مجاهد و فرزانه ضایعه بزرگی را برای جهان تشیع به همراه داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان ویژگی های اخلاقی آیت الله شب زنده دار، افزود: این عالم فرزانه از نظر اخلاقی فردی صبور، مهربان و زاهد بود که همیشه مورد توجه طلاب و شاگردان و از شخصیت های برجسته علم و معنویت و پناهگاه طلاب بود.

وی با بیان مرتبه علمی مرحوم شب زنده دار، تصریح کرد: آیت الله شب زنده دار فردی بود که مرتبه علمی بالایی در حوزه های علمیه داشت و کلاس های تفسیر خوبی را برگزار می کرد و علاقه مندان زیادی در کلاس های تفسیر ایشان شرکت داشتند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به ضایعه هجران آیت الله شب زنده دار، خاطرنشان کرد: حوزه باید ۶۰ سال دیگر به شکل تخصصی کار کند تا بتواند یک شخصیتی مانند آیت الله شب زنده دار را به جامعه تحویل دهد.