اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان در ماه محرم

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، از اعزام مبلغ به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام محمد صلاح زاده، معاون ارتباطات بیان داشت: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، اقدام به ساماندهی […]

m-ertebatatمعاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، از اعزام مبلغ به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام محمد صلاح زاده، معاون ارتباطات بیان داشت: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، اقدام به ساماندهی و اعزام چهار گروه تبلیغی شامل چهل نفر از طلاب سطوح عالی حوزه، و آموزش دیده در حوزه اهل سنت و وهابیت، به نقاط مرزی و محروم استان سیستان و بلوچستان (شهرستان زابل) نموده که این گروه صبح امروز (چهارشنبه) به این مناطق اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: خدمت رسانی فرهنگی و تبلیغی به مناطق محروم و مرزی از اهداف مهم موسسه است که از سال ۱۳۸۰ هر ساله با همت و ایثار طلاب معزز، جمعی از مبلغان پس از انجام مصاحبه، گزینش و آموزش به این مناطق اعزام می شوند.
لازم به ذکر است، مـؤسسه فـرهنگی ولاء مـنتظر(عج) که با هدف نـشر و تـبلیغ مبانی و مـعارف اسـلام و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نـظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات، رهنمودها و فرامین ولایت مطلقه فقیه، تشکیل شده است، اصلی‌ترین فعالیت آن تربیت مدیران و مربیان اثرگزار و کارآمد می باشد.