تقویت تولید داخلی مهم ترین راه مقابله با تحریم است

حجت الاسلام صالحی منش با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرگزاری رسا،حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم با ایشان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، بر انجام کارها برای رضای خدا تاکید نمود. حضرت آیت الله جوادی آملی انجام کار […]

javadi2حجت الاسلام صالحی منش با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا،حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم با ایشان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، بر انجام کارها برای رضای خدا تاکید نمود.

حضرت آیت الله جوادی آملی انجام کار خوب در جهت خدمت به مردم را دارای اثرات مثبت دنیوی عنوان کرد و افزود: اگر کار خوب برای رضای خدا باشد ضمن برخورداری از نعمت یاری خداوند در به سرانجام رسیدن عمل، از اثرات اخروی آن نیز بهره مند خواهید شد.

وی بر آغاز کارها با با نام خدا توصیه نمود و اضافه کرد: کاری که با نام خدا آغاز می شود قطعا یا مستحب و یا واجب است و کار ناثواب با نام خداوند متعال آغاز نمی شود.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به انتخاب دولت تدبیر و امید و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش گفت: اگرچه استاندار از سوی دولت انتخاب می شود، ولی نماینده ی تمام مردم است و باید بر حل مشکلات ایشان اهتمام بورزد.

حضرت آیت الله جوادی آملی داشتن نقشه ی جامع شهر مقدس قم را از اولویت های استان بیان داشت و افزود: قبل از انجام طرح ها از مهندسین و کارشناسان مرتبط مشورت گرفته شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، تولید داخلی را مهم ترین راه مقابله با تحریم هاعنوان کرد و خواستار ایجاد اشتغال جوانان بر اساس شرایط بومی استان قم شد.

وی در پایان برای حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش آرزوی توفیق نمود وگفت: دعای مومنین پشت سر شماست و امید که با انتخاب افراد شایسته و با کفایت درسایه الطاف خداوند موفق باشید.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم نیز ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی گفت: رئیس جمهور محترم به حوزه های علمیه عنایت ویژه دارند و ما را مکلف به استفاده از رهنمودهای مراجع عظام نموده اند.

استاندار قم با بیان اینکه برای خدمت به مراجع عظام و مردم شریف قم این مسئولیت را پذیرفته ام افزود: حضرتعالی مکررا مورد رجوع مردم در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستید وامیدوارم با بهره گیری از فرمایشات حضرتعالی در دستیابی به اهداف مشخص شده در سند چشم انداز موفق باشم.