حضرت آیت الله خامنه‌ای نعمتی بزرگ برای جهانیان است

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ کاظم عمری، فرزند آیت الله عمری از علمای شیعه مدینه دقایقی قبل در جمع اعضای شورای عالی استان‌ها که با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه در بیت ایشان برگزار شد، به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام مبارک اسلامی هر روز زیر سایه رهبری های حضرت […]

arabestanحجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ کاظم عمری، فرزند آیت الله عمری از علمای شیعه مدینه دقایقی قبل در جمع اعضای شورای عالی استان‌ها که با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه در بیت ایشان برگزار شد، به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام مبارک اسلامی هر روز زیر سایه رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای در عرصه جهانی مقتدر‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری،  وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ، نه برای ملت ایران، نه برای شیعیان، نه برای انسانیت، بلکه برای همه جهان و جهانیان است.

حجت الاسلام عمری، جمهوری اسلامی ایران را کشور اهل بیت(ع) و ولایت معرفی کرد و افزود: این کشور به نام اهل بیت(ع) در جهان است و سایه اهل بیت(ع) نیز در سطح جهان عزت و عظمت دارد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود:  امام خمینی(ره) به عنوان مؤسس و بنیانگذار کبیر انقلاب نقش اثر گذاری در جهانی سازی اسلام بر عهده داشتند.

حجت الاسلام عمری ادامه داد: ملت ایران اسلامی باید قدردان باشند که کشورشان در زیر سایه اهل بیت(ع)، مراجع عظام تقلید و علما قرار دارد.

وی ایران اسلامی را یکی از کشورهای امن در دنیا معرفی کرد و ادامه داد: این امنیت در سایه وجود مبارک اهل بیت(ع)، رهبری بزرگ انقلاب، مراجع تقلید و علما حاصل شده است.

وی آینده اسلام را بسیار روشن دانست و ادامه داد: امت اسلامی به حتم در سایه اهل بیت(ع) و علمای بزرگ بر آمریکا و صهیونیسم جهانی پیروز خواهند شد.

حجت الاسلام عمری ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در سایه اسلام، ولایت و امت اسلامی، انقلاب عظیم اسلامی را از سوی امام خامنه ای به مهدی موعود (عج) تحویل خواهند داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که بنده این حرف را قبول ندارم که امام رضا(ع) در ایران غریب است، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی عاشق و دلداده اهل بیت(ع) و ائمه اطهار بوده و هستند.

حجت الاسلام عمری با اشاره به حضور گسترده امامزادگان در ایران اسلامی گفت: این حضور گسترده نشان دهنده علاقه ملت ایران به ائمه اطهار(ع) است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که شیعیان در عربستان نمی توانند به راحتی مزار و قبور ائمه اطهار(ع) را زیارت کنند، ادامه داد: غربت حقیقی در بقیع، مدینه و غبر اهل بیت(ع) است و مردم برای زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در مدینه ترس و واهمه دارند.