سی و دومین نشست «انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا» در قم برگزار می‌شود

سیدشهاب‌الدین سید نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف موسسه ولاء منتظر اظهار کرد: این موسسه نشر و تبلیغ مبانی و معارف اسلام و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کند. وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات تکمیلی به […]

mokhateratسیدشهاب‌الدین سید نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف موسسه ولاء منتظر اظهار کرد: این موسسه نشر و تبلیغ مبانی و معارف اسلام و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات تکمیلی به حوزه‌های علمیه به منظور ایجاد جامعه شایسته، منتظر و مستعد ظهور آخرین حجت الهی(عج) اصلی‌ترین فعالیت این موسسه است.

سرپرست معاونت ارتباطات موسسه ولاء منتظر عنوان داشت: مؤسسه در افق چشم‌انداز خود از طریق آموزش، پژوهش، تبلیغ، اطلاع‌رسانی و تولید محصولات فرهنگی به ارتقای بصیرت آحاد مردم از طریق گروه‌های مرجع و تربیت مدیران و مربیان فرهنگی کارا و اثربخش، در کشور اقدام می‌کند.

وی از برگزاری سی و دومین نشست «انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا» خبر داد و افزود: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر به وجود آوردن حکومتی مطابق با اهداف نهضت اسلامی، سلسله نشست های انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا را به صورت فصلی و ماهیانه برگزار می‌کند.

سیدنورانی یادآور شد: تاکنون ۲۶ نشست در قالب موضوعات نظری مربوط به دولت اسلامی برگزار شده و در نشست‌های دیگر بحث بیداری اسلامی پیگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: نشست انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا دارای موضوعات «تبیین مفهوم پیچ تاریخی در بیانات مقام معظم رهبری» و «بررسی تحولات منطقه؛ از مصر تا سوریه» است.

معاون فرهنگی مؤسسه ولاء منتظر عنوان داشت: سخنرانان احتمالی این نشست حجج اسلام میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی و مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار هستند.

سی و دومین نشست انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا به همت موسسه ولاء منتظر (عج) و حمایت ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی نیمه اول مهر ماه امسال در قم برگزار می‌شود.