شهید مطهری بزرگترین سنگر اسلام را در عصر معاصر فتح کرد

 آیت الله حائری شیرازی شب گذشته در همایش بررسی اندیشه های شهید مطهری که در سالن همایش های مدرسه معصومیه برگزار شدبا اشاره به اینکه علم اهل بیت(ع) به صورت اکتسابی بدست نیامده است اظهار کرد: امامت امام جواد(ع) در سن ۷ سالگی یکی از معجزات خداوند و گواهی بر اکتسابی نبودن علم اهل بیت […]

haeri آیت الله حائری شیرازی شب گذشته در همایش بررسی اندیشه های شهید مطهری که در سالن همایش های مدرسه معصومیه برگزار شدبا اشاره به اینکه علم اهل بیت(ع) به صورت اکتسابی بدست نیامده است اظهار کرد: امامت امام جواد(ع) در سن ۷ سالگی یکی از معجزات خداوند و گواهی بر اکتسابی نبودن علم اهل بیت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اندیشه های ناب اسلام در کنار تقوای الهی معنا پیدا می کند تصریح کرد: جامعه امروزی بیش از هر چیز دیگیری به اندیشه های امثال شهید مطهری نیاز دارد زیرا در شرایط فعلی این اندیشه های برگرفته از اسلام است که می تواند گره گشای بشریت باشد.

وی با اشاره به اینکه باید انسان امروزی امام خود را تشخیص دهد عنوان کرد: این عصر عصر آزاد شدن انرژی متراکم اسلام است و در این بین باید افراد علوم عالم را فرا بگیرند و از امام عصر خود پیوری کنند تا زمینه ظهرو حضرت حجت(عج) فراهم شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شهید مطهری بزرگترین سنگر اسلام را در عصر معاصر فتح کرد خاطر نشان کرد: علوم انسانی نیاز به اسلام شناسانی خبره دارد و شهید مطهری یکی از برجسته ترین افرادی بود که در این زمینه ورود پیدا کرد و موفق هم بود.

آیت الله حائری شیرازی گفت: انقلاب اسلامی بینی ابر قدرت ها را به خاک مالیده است و در مقابل تجاوزها و تحریم های آن ها ایستادگی کرده است و این استقامت تنها با بهره گیری از معارف ناب اسلامی محقق می شده که به این نتیجه نیز دست پیدا کرده ایم.