مدیرعامل مؤسسه با امام جمعه زاهدان و استاندار استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: همه فعالان فرهنگی در منطقه باید برای مقابله با هجمه های وهابیت گام بردارند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز پنجشنبه مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۸۹ حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با آیت الله عباسعلی […]

arm

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: همه فعالان فرهنگی در منطقه باید برای مقابله با هجمه های وهابیت گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز پنجشنبه مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۸۹ حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین علی محمد آزاد استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله سلیمانی امام جمعه زاهدان در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با تبیین سابقه عملکرد فرقه وهابیت در منطقه پرداخت و اظهار داشت: تمامی فعالان فرهنگی منطقه باید در اقدامی هماهنگ در جهت مقابله با هجمه های وهابیت گام بردارند.
ایشان هم چنین با تمجید از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در منطقه ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها با تلاش بیشتری ادامه پیدا کند.
علی محمد آزاد استاندار سیستان و بلوچستان نیز در دیدار با حجت الاسلام عزت زمانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری برنامه های فرهنگی- تبلیغی توسط این مؤسسه در منطقه گفت: استان سیستان و بلوچستان در منطقه ویژه ای قرار دارد و لذا نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی جامعی در زمینه فعالیت های فرهنگی تبلیغی در استان هستیم.
حجت الاسلام عزت زمانی در دیدار با علی محمد آزاد که یک ساعت به طول انجامید، با اشاره به خطر روزافزون تبلیغات فرقه وهابیت در منطقه، آمادگی مؤسسه را در تدوین و اجرای طرح جامع فعالیت های فرهنگی استان برای مقابله با هجمه های این فرقه اعلام کرد.