مذاکره‌ه­ای که به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود محکوم به شکست است

حجت الاسلام علیرضا پناهیان دقایقی پیش در همایش دلواپسیم، گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف که هم اکنون در سالن بصیرت مجتمع ۱۳ آبان تهران در حال برگزاری است، با اشاره به این­که این جلسه دو فایده دارد، گفت: از نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکره حمایت می­کنیم و آن­ها با پشتیبانی نیروهای انقلابی است که می­توانند […]

panahian-5حجت الاسلام علیرضا پناهیان دقایقی پیش در همایش دلواپسیم، گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف که هم اکنون در سالن بصیرت مجتمع ۱۳ آبان تهران در حال برگزاری است، با اشاره به این­که این جلسه دو فایده دارد، گفت: از نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکره حمایت می­کنیم و آن­ها با پشتیبانی نیروهای انقلابی است که می­توانند به مذاکره موفق بپردازند، اگر نیروهای غیر انقلابی، نیمه انقلابی یا ضدانقلاب از مذاکره کنندگان حمایت کنند آن­ها توفیقی در مذاکره نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی ابراز داشت: من فکر می­کنم وزیر امورخارجه از شما تقدیر می­کند و آن­ها می­توانند به این استحکام شما استناد کنند و دشمن را وادار به کوتاه آمدن کنند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: فایده دیگر این جلسه آن است که اگر چنین حرکت­هایی پشت سر مذاکره قرار نگیرد نه فقط انرژی هسته­ای بلکه کارخانه­ها هم نخواهد چرخید.

وی تاکید کرد: من از نیروهای انقلابی تقاضا می­کنم که پای مطالبات انقلابی خود که فایده­اش به منافع ملی و جیب مردم بر می­گردد بایستند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: اگر مذاکره موجب می­شود که ما رونق اقتصادی پیدا کنیم و عزت خود را بیش از پیش ببینیم آن وقت مذاکره مطلوب خواهد بود اما اگر بخواهد دشمنان را پر رو کند آن وقت قضاوت همه درباره مذاکرات این است که دشمن را بر ما وقیح­تر کرده است.

وی تاکید کرد: مسئولان جمهوری اسلامی با صدای رسا اعلام کنند مذاکره­ای که به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود محکوم به شکست است.