مشکلات کشور در سایه توجه به اقتصاد مقاومتی حل می شود/ مدیریت فرهنگی نیازمند خانه تکانی است

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبرینامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را مورد توجه قرار داد و گفت: شعار امسال با ظرفیت‌ها، واقعیت‌ها، آرمان‌ها و جهت‌گیری‌های کلی نظام به سمت تحقق پیشرفت و عدالت بر پایه الگوی اسلامی […]

kaabiآیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبرینامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را مورد توجه قرار داد و گفت: شعار امسال با ظرفیت‌ها، واقعیت‌ها، آرمان‌ها و جهت‌گیری‌های کلی نظام به سمت تحقق پیشرفت و عدالت بر پایه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مطابقت کامل دارد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که طبق فرموده رهبری با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌توان اقتصاد و فرهنگ کشور را به پیش برد، ابراز کرد: باید جهت‌گیری‌ها رو به اقدام باشد و برای انجام امور خصلت‌های اقدام، اخلاص، به هنگام علم کردن و مدیریت زمان با رویکرد جهادی، مورد توجه قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به تفکر بسیجی را سبب تحقق شعار سال دانست و اظهار کرد: تفکر بسیجی عزم ملی و مدیریت جهادی را محقق می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسؤولان و آحاد مردم باید با تفکر بسیجی، عزم معطوف به اقدام و مدیریت زمان از لحاظ فرهنگی متحول شوند تا بتوانیم جریان سازی فرهنگی کنیم.

آیت‌الله کعبی با تأکید بر این‌که مسؤولان به جای ساختار سازی باید جریان سازی فرهنگی کنند، تصریح کرد: مسؤولان باید ساختارهای موجود را نو به نو کنند و باید در مدیریت‌های فرهنگی کشور خانه تکانی اتفاق بیفتد.

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای تحول در عرصه فرهنگ تأکید کرد و گفت: با ابداع، خلاقیت و استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌ علمیه و دانشگاه‌ها باید یک حرکت سازنده برای پیشرفت فرهنگی به وجود بیاوریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه توجه به اقتصاد مقاومتی را راهی برای غلبه بر مشکلات عنوان کرد و افزود: به اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک گفتمان حاکم برای حل معضلات اقتصادی کشور توجه کرد و قطعا مشکلات کشور در سایه توجه به اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد.