آغاز دوره تربیت مربی پاسخ به شبهات دینی و معرفتی

معاون آموزش مؤسسه گفت: دوره تربیت مربی پاسخ به شبهات دینی و معرفتی با اعزام اساتید به استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان آغاز گردید. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) دوره تربیت مربی با گرایش پاسخ به شبهات دینی و معرفتی در استانهای در معرض شبهات وهابیت آغاز شد. […]

m-amoozeshمعاون آموزش مؤسسه گفت: دوره تربیت مربی پاسخ به شبهات دینی و معرفتی با اعزام اساتید به استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) دوره تربیت مربی با گرایش پاسخ به شبهات دینی و معرفتی در استانهای در معرض شبهات وهابیت آغاز شد.
حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی معاون آموزش مؤسسه گفت: اساتید مجرب و آموزش دیده در زمینه پاسخ به شبهات توسط مؤسسه جهت برگزاری دوره مزبور به استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه این دوره دو روزه می باشد، اظهار داشت: زمان برگزاری دوره ها با هماهنگی مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای مذکور تعیین می گردد.
گفتنی است مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با هدف ارتقاء بصیرت آحاد جامعه و آگاهی هموطنان مجاور با مرزها که در معرض هجمه شبهات وهابیت هستند، اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی با گرایش پاسخ به شبهات دینی معرفتی کرده است.