محکوم کردن فتنه در مجلس احیا شد/ قول دادیم فتنه‌گر و ساکت فتنه را رد کنیم

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه جمعه یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم در مسجد حضرت ولی عصر با اشاره به رای مجلس به وزرا اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی محکوم کردن فتنه و ساکتین فتنه احیاء شد و در روزهای دادن رای اعتماد به وزرا هر کسی که سخن می گفت، خود را به […]

tehrani2حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه جمعه یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم در مسجد حضرت ولی عصر با اشاره به رای مجلس به وزرا اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی محکوم کردن فتنه و ساکتین فتنه احیاء شد و در روزهای دادن رای اعتماد به وزرا هر کسی که سخن می گفت، خود را به مقام معظم رهبری و سخنان ایشان منتسب می کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، وی اضافه کرد: شبکه بی بی سی در پایان روز اول دادن رای اعتماد به وزرا گفته بود که در این روز ۱۶۸۵ بار واژه فتنه مطرح شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پایبندی به اصول اظهار کرد: همه ما نمایندگان مجلس عیوبی را داریم، اما باید یک اصولی را دنبال کنیم و در مجلس آن کسانی که در زمان فتنه با سران فتنه رفت و آمد داشتند، رای نیاوردند.

آقاتهرانی با اشاره به سخن یکی از والدین شهدا درباره رای اعتماد به وزرا گفت: در روز اولی که وزرا مطرح شدند، یکی از والدین شهدا به من پیامکی فرستاد که به خون شهیدم در روز قیامت از شما بازخواست می کنم، اگر فتنه گر و ساکت فتنه را به وزارت خانه بفرستید.

وی ادامه داد: من هم در پیغام او نوشتم که مردانه قول می دهم که فتنه گر و ساکت فتنه را رد کنیم تا معلوم شود که ما این انقلاب و رهبری را دوست داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهدا اظهار کرد: قرآن شهدا را زنده می داند و ما نباید بگوییم که شهدا مرده اند، جسم شهدا از بین می رود، اما روح آنها باقی می‌ماند و نوع حیات شهدا با ما فرق دارد و شهدا از لحظه ای که از این دنیا می روند، مهمان خدا می شوند.

آقاتهرانی اعمال شهدا را برای رضایت خداوند دانست و افزود: شهدا هر کاری را که می کردند، برای خدا انجام می دادند، ما نیز باید کارهایمان را برای خداوند انجام دهیم و غیر از خدا را در دل خود راه ندهیم و به خواسته های نفسانی خود عمل نکنیم، در این صورت می توانیم نزد خداوند بهشتی را برای خود بنا کنیم.