اختتامیه بخش طلبه جشنواره جوان ایرانی ۲ تیر در قم برگزار می شود

دبیر بخش طلبه جوان جشنواره ملی گفت: استقبال طلاب جوان از این جشنواره بسیار خوب بوده است و اکنون بیش از هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند. به گزارش ستاد خبری جشنواره ملی جوان ایرانی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباس ابراهیمی افزود: اکنون  فعالیت کار‌ گروه تخصصی طلاب جوان در ۴ محور پ‍ژوهشی، آموزشی، مدیریت و تبلیغ […]

j-talabehدبیر بخش طلبه جوان جشنواره ملی گفت: استقبال طلاب جوان از این جشنواره بسیار خوب بوده است و اکنون بیش از هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره ملی جوان ایرانی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباس ابراهیمی افزود: اکنون  فعالیت کار‌ گروه تخصصی طلاب جوان در ۴ محور پ‍ژوهشی، آموزشی، مدیریت و تبلیغ امور فرهنگی برای انتخاب طلبه برتر آغاز شده است.
وی اضافه کرد: این کار‌گروه تخصصی با مدیریت مرکز حوزه علمیه قم تشکیل شده است و انتخاب و داوری آثار طلاب جوان از جمله مسئولیت آنهاست.
وی  افزود: خوشبختانه استقبال طلاب جوان از این جشنواره بسیار خوب بوده است و اکنون بیش از هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌کنیم در این بخش بیش از ۲ هزار شرکت کننده از سراسر تا کشور داشته باشیم.
دبیر بخش طلبه جوان جشنواره ملی گفت: استان های قم، اصفهان، خراسان‌ رضوی رکورد دار ثبت نام در این بخش هستند و ۲ محور تبلیغی و علمی با استقبال بیشتر طلاب همراه بوده است.
دبیر بخش طلبه جوان جشنواره ملی جوان ایرانی در پایان تاکید کرد: آخرین فرصت برای شرکت در این جشنواره تا پایان اردیبهشت سال جاری است و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی بخش طلبه جوان ۲ تیر در شهر مقدس قم به پایان می رسد.