خائنین چه کسانی هستند؟

در حالی که سه ماه قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان هشدار شدید اللحنی را خطاب به سران قوا داشتند، متاسفانه اتفاقات روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در پی استیضاح وزیر کار و شمشیر از رو بستن سران قوای مجریه و مقننه، یکشنبه تلخ و سیاهی را در مجلس رقم زد و زمینه های سوء استفاده دشمنان […]

در حالی که سه ماه قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان هشدار شدید اللحنی را خطاب به سران قوا داشتند، متاسفانه اتفاقات روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در پی استیضاح وزیر کار و شمشیر از رو بستن سران قوای مجریه و مقننه، یکشنبه تلخ و سیاهی را در مجلس رقم زد و زمینه های سوء استفاده دشمنان نظام و رسانه های معاند و بیگانه را فراهم آورد.
به همین مناسبت بخش هایی از بیانات هشدار گونه و در عین حال دلسوزانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه دهم آبان ماه و در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان  ایراد شد، تقدیم می شود.
 حضرت آیت الله خامنه ای اتحاد و وحدت را نیز بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: یکی از موارد مضرّ، اختلاف میان مسئولان و بدتر از آن کشاندن اختلاف به میان مردم است.
ایشان افزودند: من به مسئولان و رؤسای قوا هشدار میدهم که مراقب باشند و اختلافات را به میان مردم نکشانند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه رهبری از رؤسای قوا حمایت کرده و حمایت خواهد کرد، خاطر نشان کردند: نامه نگاریهای اخیر و مطالب آن به هیچ وجه موضوع مهمی نیست اما این اختلاف نظرها نباید به میان مردم کشانده و دست مایه ای برای جنجال و هیاهوی رسانه های بیگانه و دشمنان شود.
ایشان تأکید کردند: همه باید متوجه مسئولیت خود و شرایط حساس کنونی باشند.
به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به عصبانیت دشمن از حوادث منطقه و پیشرفتهای علمی و تأثیرگذاری ملت ایران افزودند: یکی از روشهای موذیانه و موریانه وار دشمن در این شرایط، ایجاد اختلاف از راههای نفوذ است که همه باید مراقب باشند و اختلاف ها را به حداقل برسانند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: اختلاف نظر طبیعی است اما این اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ گیری در مقابل مردم، تبدیل شود.
ایشان تأکید کردند: از امروز تا روز انتخابات، هرکسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خیانت کرده است.
رهبر انقلاب اسلامی، مسئولان کشور را زحمت کش و دلسوز خواندند و خاطر نشان کردند: مسئولان بدنبال کار و تلاش هستند که برخی اوقات غفلت هایی هم انجام می گیرد اما امیدوارم خداوند بر اساس نیت هایی که بدنبال خدمت به مردم هستند، ملت ایران را در همه میدانها موافق کند که قطعاً هم اینگونه خواهد بود.

با این وجود معلوم نیست چرا برخی از مسؤولان و سران قوا اصرار دارند مدام بر طبل اختلافات بکوبند و مشکلات اصلی کشور را رها کنند و گرفتار مسائل حاشیه ای شوند.