ارائه گواهینامه دوره آموزشی جریان شناسی تاریخ معاصر ایران

معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از ارائه گواهینامه به قبول شدگان دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در قم و تهران از تاریخ ۰۵/۰۵/۹۱ در مکان موسسه خبر داد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام هاشمی معاون آموزش و مسئول برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران ضمن اعلام این […]

jarianمعاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از ارائه گواهینامه به قبول شدگان دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در قم و تهران از تاریخ ۰۵/۰۵/۹۱ در مکان موسسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام هاشمی معاون آموزش و مسئول برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران ضمن اعلام این خبر اعلام داشت: پس از پایان آزمون دوره، اقدامات اولیه جهت مشخص شدن تعداد قبول شدگان و همچنین نفرات برتر دوره صورت گرفت که پس از بررسی های انجام شده در مجموع تعداد ۲۴۵ نفر در قم و تهران جهت دریافت گواهینامه پایان دوره، شناسایی شدند. که در نهایت اقدامات لازم جهت صدور گواهینامه انجام پذیرفت.
ایشان همچنین افزود: دانش پژوهانی که توانستند نمرات قبولی درآزمون را اخذ نمایند و اسامی آنان در لیست قبول شدگان دوره، ذکر شده است، می توانند از تاریخ ۰۵/۰۵/۹۱ به غیر از روزهای تعطیل از ساعات ۸ صبح الی ۱۲ جهت دریافت گواهینامه پایان دوره مقدماتی جریان شناسی تاریخ معاصر ایران، به معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) مراجعه نمایند.
حجت الاسلام هاشمی در پایان ضمن بیان اهداف برگزاری این دوره جهت آشنایی و بالا بردن سطح علمی و بصیرت افزایی در بین قشر تحصیل کرده حوزوی و دانشگاهی از جریانهای تاریخ معاصر ایران و جهان اعلام داشت: مطالعات اولیه جهت برگزاری دوره تکمیلی این دوره و همچنین برگزاری مجدد دوره مقدماتی برای علاقه مندان در تهران و قم و نیز شهرستانها، صورت گرفته است که در آینده نزدیک خبر برگزاری دوره های مذکور از طریق درگاهای اینترنتی و پیامک و همچنین اطلاع رسانی در سطح کشور، به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.