اطرافیان رهبری هم نمی‌دانند ایشان به چه کسی رأی می‌دهند

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر یکی از مهمترین مطالبات مردمی را رفع تنگناهای اقتصادی و رسیدگی به امور معیشتی مردم و ایجاد اشتغال دانست و گفت: وعده رسیدگی به امور معیشتی مردم به صورت شعاری کار بسیار ساده ای است؛ اما نامزدهای انتخاباتی به این مهم توجه داشته باشند که وعده نادرست و فریب مردم […]

ghaziaskar حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر یکی از مهمترین مطالبات مردمی را رفع تنگناهای اقتصادی و رسیدگی به امور معیشتی مردم و ایجاد اشتغال دانست و گفت: وعده رسیدگی به امور معیشتی مردم به صورت شعاری کار بسیار ساده ای است؛ اما نامزدهای انتخاباتی به این مهم توجه داشته باشند که وعده نادرست و فریب مردم کار خلاف شرع است و هم نزدخدا و هم نزد مردم مسئولیت ایجاد می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام قاضی عسکر، قانون مند کردن جامعه، پرهیز از خودکامگی در تصمیم گیری‌ها، حفظ حرمت و عزت کشور، تحکیم وحدت و اخلاق در جامعه را از دیگر مطالبات مهم مردم از نامزدهای ریاست جمهوری دانست و گفت: نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری باید با مطالبات مردم آشنا باشند و بتوانند به این مطالبات پاسخ مناسب دهند.

 

وعده نادرست و فریب مردم خلاف شرع است

وی که در جمع کارکنان و کارمندان سازمان حج و بعثه سخن می‌گفت، افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید بتوانند با تعامل با قوای دیگر و بهره‌گیری از بدنه کارشناسی قوی و متخصصان هر حوزه و توجه به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، کشور را از تنگناهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خارج کنند.

 

سرپرست حجاج ایرانی گفت: اسلام دعوت به مشورت می‌کند مشورت یک اصل عقلایی و دینی است و معنی ندارد که کسی با خودکامگی هم خود و هم کشور را نابود کند؛ منتخب مردم باید در حوزه‌های مختلف از کارشناسان و متخصصان به عنوان اتاق فکر و مشورت استفاده کند تا بهترین راه را برای حل معضلات کشور بیابد و با سرعت عمل مشکلات را برطرف کند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام تلاش فراوانی را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند اما با ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان عزت و اقتدار خود را حفظ کرده است. منتخب مردم باید با برنامه ریزی وسیع و تقویت سیاست خارجی باعث حفظ حرمت و عزت کشور شود.

 

رأی رهبر معظم انقلاب برای هیچ‌کس مشخص نیست

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به برخی از ادعاهای مطرح شده در مورد آگاهی از رای و نظر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال جدید فرمودند که رای ایشان برای هیچ کس مشخص نیست.

 

وی افزود: در دیداری که اخیرا نیز با مقام معظم رهبری داشتم ایشان مجدداً تاکید فرمودند هیچ کس حتی اطرافیانم نمی‌دانند که به چه کسی رای خواهم داد.

 

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، سرپرست حجاج ایرانی افزود: هرکس که مدعی شود نظر رهبری به فلان نامزد است قطعا در خلاف مسیر رهبر معظم انقلاب در حرکت است.

 

وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: اگر کسی مسؤولتی را بپذیرد در حالی که می‌داند کس دیگری بهتر از او وجود داردو آن مسؤولیت را به فرد اصلح واگذار نکند، به خدا، پیامبر و مومنان خیانت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان خطاب به عموم مردم گفت: بین خود و خدا فردی صادق، مومن و توانا را برای اداره کشور انتخاب کنید و این انتخاب را مسئولیت شرعی خود بدانید. اگر این انتخاب درست انجام شود مردم در هر کارخوبی که صورت می‌گیرد سهیم و شریکند.