اعزام چهل مبلغ آموزش دیده به مناطق محروم سیستان و بلوچستان

معاونت ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) همه ساله در ایام تبلیغی، مبلغین آموزش دیده در زمینه امامت، مهدویت و پاسخ به شبهات وهابیت را به مناطق محروم اعزام می کند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۹/۸۹ چهل نفر از مبلغین جهت تبلیغ در ایام ماه محرم به […]

m-ertebatatمعاونت ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) همه ساله در ایام تبلیغی، مبلغین آموزش دیده در زمینه امامت، مهدویت و پاسخ به شبهات وهابیت را به مناطق محروم اعزام می کند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۹/۸۹ چهل نفر از مبلغین جهت تبلیغ در ایام ماه محرم به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
این گروه که شامل چهل نفر از طلاب آموزش دیده در زمینه امامت، مهدویت و پاسخ به شبهات وهابیت است، به منظور تبلیغ در ایام تبلیغی ماه محرم و ترویج احکام و مبانی اعتقادی به این مناطق اعزام شدند.
معاونت ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)که مسئولیت اجرای این برنامه را دارد، یک بسته فرهنگی (شامل چند کتاب، مجموعه شبهات وهابیت و پاسخهای آن، نرم افزار،کاربرگ اطلاعات مناطق) را نیز جهت استفاده مبلغین و همچنین کتب ،پوستر،مجله،سی دی و … را جهت توزیع میان مردم منطقه در اختیار مبلغین قرار داد.