اعلام نهایی نتایج آزمون دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) معاون آموزش و مسئول برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران از اعلام نتایج آزمون این دوره در روزهای آتی خبر داد. حجت الاسلام هاشمی ضمن اعلام اتمام جلسات این دوره در چهاردهم اردیبهشت بیان داشت: امتیازبندی این دوره به سه صورت، الف) ۵۰ امتیاز مربوط به حضور در […]

jarianبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) معاون آموزش و مسئول برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران از اعلام نتایج آزمون این دوره در روزهای آتی خبر داد.

حجت الاسلام هاشمی ضمن اعلام اتمام جلسات این دوره در چهاردهم اردیبهشت بیان داشت: امتیازبندی این دوره به سه صورت، الف) ۵۰ امتیاز مربوط به حضور در جلسات   ب)۳۰ امتیاز مربوط به شرکت در آزمون  و ج) ۲۰ امتیاز مربوط به ارائه مقاله، خواهد بود.
ایشان اظهار داشت: ارائه مقاله اجباری نبوده بلکه چنانچه هر یک از دانش پژوهان خواهان امتیاز بیشتر و نیز قرار گرفتن در جمع ممتازین دوره بودند، می توانستند با ارائه مقاله در قالب موضوعات مطرح شده در دوره و یا ارائه خلاصه و نقد کتاب بصیرت تاریخی اقدام نمایند.
مسئول برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران همچنین اعلام داشت: لیست امتیازات و نیز نفرات برتر این دوره در جمع بندی نهایی آماده و در روزهای آتی در سایت قرار خواهد گرفت.
ایشان در پایان افزود: ودیعه های دریافتی از مخاطبین دوره پس از بررسی نهایی از تعداد حضور تعیین شده در دوره به آنها عودت داده خواهد شد.
لازم به ذکر است در آینده ای نزدیک دوره مقدماتی جریان شناسی تاریخ معاصر ایران، مجددا در قم و همچنین در شهرستانها برگزار خواهد گردید. و علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند جهت کسب اطلاع از زمان برگزاری دوره ها به سایت tarikhmoaser.com مراجعه نمایند.