امام روح‌الله(ره): جنگ، جنگ تا رفع فتنه از عالم/استقامت کنید، پیروزید+فایل صوتی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها اخیراً پادکستی از فرمایشات امام خمینی(ره) با عنوان «جنگ، جنگ، تا رفع فتنه از عالم» تهیه کرده است. امام خمینی(ره): “همه قشرهای ایران توجه کنند که استقامت در مقابل ظلم، در مقابل قدرت‌های بزرگ از اموری است که امر شده است و […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها اخیراً پادکستی از فرمایشات امام خمینی(ره) با عنوان «جنگ، جنگ، تا رفع فتنه از عالم» تهیه کرده است.

امام خمینی(ره): “همه قشرهای ایران توجه کنند که استقامت در مقابل ظلم، در مقابل قدرت‌های بزرگ از اموری است که امر شده است و اگر استقامت کنید، پیروز هستید. بحمدالله مردم ایران به این صفت متصفند … قرآن کریم می‌فرماید: «قاتلوهم حتی لا تکونوا فتنه»، همه بشر را دعوت می‌کند به مقاتله برای رفع فتنه،یعنی جنگ، جنگ تا رفع فتنه در عالم. یعنی باید کسانی که تبعیت از قرآن می‌کنند در نطر داشته باشند که باید تا آنجایی که قدرت دارد، ادامه به نبردشان بدهند تا اینکه فتنه از عالم برداشته شود.”

شهید آوینی درباره امام روح‌الله(ره) می‌گوید: “حزب‌الله از جانب خدا مأمور است که انسان را و جهان را تغییر دهد. انسانی که امروز بیش از هر زمان دیگر گرفتار ظلمت شرک و بت‌پرستی است. در این چنین دنیایی که بشر امروز بت خویشتن را می‌پرستد، ظهور حزب‌الله معجزه‌ای است که از نفحات قدسی دم مسیحایی امام امت بر‌می‌آید.”

فایل صوتی این پادکست را در ادامه می‌شنوید: