اولین مؤسسه فرهنگی خصوصی که سند راهبردی خود را تدوین و اجرا کرد

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) سازماندهی مدیریتی را از اصول اولیه و زیربنایی در تأسیس مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) دانست و گفت: برخی از نهادهای فرهنگی با الگو برداری و کمک مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) موفق به تدوین سند راهبردی شده اند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت […]

armمدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) سازماندهی مدیریتی را از اصول اولیه و زیربنایی در تأسیس مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) دانست و گفت: برخی از نهادهای فرهنگی با الگو برداری و کمک مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) موفق به تدوین سند راهبردی شده اند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، برگزاری مراسم عزاداری این بانوی مظلوم را از افتخارات شیعیان دانست و گفت: برپا بودن خیمه عزاداری اهل بیت علیهم السلام وظیفه تک تک ما شیعیان است.
وی که در جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارکنان مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) شرکت کرده بود، به ارائه گزارش فعالیت های سال گذشته معاونت ها توسط معاونین اشاره کرد و گفت: انتظارات و توقعات از معاونت ها باید به اندازه ظرفیت ها و توانایی های آنها باشد.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با تأکید بر انجام فعالیت های مفید فرهنگی در معاونت آموزش، اظهار داشت: نیاز به ارتقاء کیفیت آموزش در این معاونت با توجه به ارتباط مستقیمی که در دوره های آموزشی با مخاطبین دارد، بیش از معاونتهای دیگر احساس می شود.
وی با ذکر این نکته که معاونت پژوهش مؤسسه در عملکرد چهار ساله اش با توجه به کمبود امکانات، بازدهی بالایی داشته است، ابراز داشت: کارشناسی طرح ها و نظر سنجی از پژوهشگران در اجرای آنها از ملزومات این معاونت است؛ ولی در عین حال انتظار داریم فعالیت های این بخش از مؤسسه نیز از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته باشد.
حجت الاسلام عزت زمانی در خصوص فعالیت های معاونت پژوهش افزود: نوآوری و خلاقیت پژوهشگران در نوشتن طرح ها و ارائه به مراکز پژوهشی مرتبط با مؤسسه اهمیت بسیاری دارد.
وی با یادآوری اینکه معاونت برنامه ریزی هر مجموعه ای نقش بسیار مهمی در ارائه راههای پیشبرد بهتر اهداف آن دارد، گفت: بر همین اساس معاون برنامه ریزی مؤسسه نیز باید برنامه نظارت کیفی بر عملکرد مؤسسه را با دقت بیشتری به اجرا در بیاورد.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اشاره به ده سال فعالیت فرهنگی مستمر مؤسسه اظهار داشت: در واقع فعالیت های فرهنگی اعضای هیئت امناء این مؤسسه از سال ۱۳۶۸ با اجرای طرح های همچون بلاغ، دوره ولایت و برگزاری چند نمایشگاه آغاز شده بود.
وی سازماندهی مدیریتی را از اصول اولیه و زیربنایی در تأسیس مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ذکر کرد و ابراز داشت: سند راهبردی مؤسسه که حاصل چند سال مطالعه و تحقیق است، در بیشتر نهادهای فرهنگی تدوین نمی شود؛ به طوری که برخی از نهادهای دیگر با الگو برداری و کمک مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) موفق به تدوین آن شده اند.
حجت الاسلام عزت زمانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) را اولین مؤسسه خصوصی دانست که دارای سند راهبردی عملیاتی است و گفت: موفقیت و استمرار فعالیت های مؤسسه در عرصه های مختلف فرهنگی باعث ایجاد امیدواری در مؤسسات همسو می شود و این موضوع همیشه مورد اذعان بوده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین اهداف مؤسسه تربیت نیروهای کارآمد در عرصه فرهنگ می باشد، اظهار داشت: ارائه خدمات فرهنگی به کارکنان و خانواده های آنها نیز همیشه در دستور کار مؤسسه بوده است.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در پایان با تشکر از کارکنان مؤسسه بخاطر تلاش برای ارائه خدمات فرهنگی گفت: امیدواریم دوستان و همکاران ما با تعامل و همفکری بیشتر، مجموعه را در رسیدن به اهدافش بیشتر یاری دهند و در صورت مشاهده ضعف آن را به نقطه قوت تبدیل کنند.